Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Frontend editing knop werkt niet bij Helix 3
Frontend editing knop werkt niet bij Helix 3
08 nov 2016 19:55
Voor een site gebruik ik de gratis Helix 3-template van Joomshaper.
Wanneer je inlogt kan je in de Front-end bij een artikel een tandwieltje zien. Wanneer je daarop klikt kan je het artikel bewerken, afdrukken of mailen. Het rare is dat ik dat tandwieltje al zie wanneer ik niet ingelogd ben. Dat is al vreemd want ik heb de template hier ook localhost offline staan voor een testsite en daar zie je geen tandwiel bij een artikel als je niet ingelogd bent. Daarnaast gebeurt er niets wanneer je op dat tandwiel klikt (ingelogd of niet) Dus ingelogde users kunnen de artikelen niet bewerken. Op mijn localhost springt er dan normaal een menuutje open met daarop edit, print, ... maar op mijn online site gebeurt er niets.
Wie kan helpen? Op het forum van Joomshaper vind ik niets terug en om daar een vraag te stellen moet je een betalend lid zijn.
voorbeeld artikel
Wanneer je inlogt kan je in de Front-end bij een artikel een tandwieltje zien. Wanneer je daarop klikt kan je het artikel bewerken, afdrukken of mailen. Het rare is dat ik dat tandwieltje al zie wanneer ik niet ingelogd ben. Dat is al vreemd want ik heb de template hier ook localhost offline staan voor een testsite en daar zie je geen tandwiel bij een artikel als je niet ingelogd bent. Daarnaast gebeurt er niets wanneer je op dat tandwiel klikt (ingelogd of niet) Dus ingelogde users kunnen de artikelen niet bewerken. Op mijn localhost springt er dan normaal een menuutje open met daarop edit, print, ... maar op mijn online site gebeurt er niets.
Wie kan helpen? Op het forum van Joomshaper vind ik niets terug en om daar een vraag te stellen moet je een betalend lid zijn.
voorbeeld artikel
- dawebmasta
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
09 nov 2016 09:20Je moet dat (mits je afdrukken en e-mail aangevinkt hebt) ook zien als je niet ingelogd bent. Dus daar maak je een denkfout. Als je die twee opties uitzet, dan zou je het als bezoeker niet moeten zien.Wanneer je inlogt kan je in de Front-end bij een artikel een tandwieltje zien.
Heb je ergens iets aan de ACL veranderd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
09 nov 2016 12:58
Daar heb ik idd een denkfout gemaakt, als de print en e-mailfunctie aangevinkt zijn kan je het tandwiel altijd zien. Aan de ACL heb ik niets veranderd.
- dawebmasta
09 nov 2016 13:12
Ik heb één voor één mijn plugins en componenten overlopen en uitgevinkt, het blijkt dus een conflict te zijn met een content-plugin van een oude template van Themler.
Dit is dus opgelost.
Bedankt
Dit is dus opgelost.
Bedankt
- dawebmasta
Tijd voor maken pagina: 0.652 seconden