Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
weergave tags
weergave tags
24 nov 2016 14:35
Hallo,
Ik had graag tags in de vorm van blokjes weergegeven op onze website. Ik gebruik momenteel een menu-item met de lijstweergave van de tags maar dan krijg je 1 tag per lijn... Heeft iemand een idee hoe ik dit het makkelijkst bewerk?
bit.ly/2g7LJOY
Alvast bedankt!
Ik had graag tags in de vorm van blokjes weergegeven op onze website. Ik gebruik momenteel een menu-item met de lijstweergave van de tags maar dan krijg je 1 tag per lijn... Heeft iemand een idee hoe ik dit het makkelijkst bewerk?
bit.ly/2g7LJOY
Alvast bedankt!
- kabal
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
weergave tags
24 nov 2016 15:18
Kijk hier maar eens. Er zitten een groot aantal modules tussen, waarmee je tags mooi kunt weergeven.
Tags&Clouds
Tags&Clouds
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
weergave tags
24 nov 2016 18:07
Hallo,
Dankjewel voor het antwoord maar daar had ik al gezocht en ik had reeds verschillende extensies geprobeerd.
Probleem is dat die extensies nooit doen wat ik wil bereiken... de meeste werken met de zoekfunctie. Ik had liefst dat je bij het doorklikken op een woord direct bij het bijhorend artikel terechtkomt. Eigenlijk zoals wat ik met de taglijst ook verkrijg, alleen is de lay-out daar nogal raar... 1 woord per lijn, het wordt dat scrollen en het oogt ook niet zo mooi...
Ik had graag iets vergelijkbaar als dit bereikt www.slimpure.nl/ (bij populair, onderaan)
Ik vroeg met af of ik de taglijst op de 1 of andere manier kon restylen...
Groetjes
Dankjewel voor het antwoord maar daar had ik al gezocht en ik had reeds verschillende extensies geprobeerd.
Probleem is dat die extensies nooit doen wat ik wil bereiken... de meeste werken met de zoekfunctie. Ik had liefst dat je bij het doorklikken op een woord direct bij het bijhorend artikel terechtkomt. Eigenlijk zoals wat ik met de taglijst ook verkrijg, alleen is de lay-out daar nogal raar... 1 woord per lijn, het wordt dat scrollen en het oogt ook niet zo mooi...
Ik had graag iets vergelijkbaar als dit bereikt www.slimpure.nl/ (bij populair, onderaan)
Ik vroeg met af of ik de taglijst op de 1 of andere manier kon restylen...
Groetjes
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
weergave tags
24 nov 2016 18:34
Volgens mij denk je verkeerd.
Tags zijn er om een verzameling van artikelen op een website te vinden die allen gaan over get onderwerp waarop ze zijn getagged.
Op de website waar je naar verwijst zijn de tags ook een verwijzing naar meerdere artikelen die zijn voorzien van de betreffende tag.
Als je naar 1 artikel wil verwijzen, kun je dat alleen met tags doen als je zeker weet dat er maar 1 artikel is dat is getagged met dat betreffende woord.
En de link waar ik je naar verwees op de JED bevat een groot aantal modules die de tags echt wel zo tonen als je op je voorbeeldsite aangeeft.
Tags zijn er om een verzameling van artikelen op een website te vinden die allen gaan over get onderwerp waarop ze zijn getagged.
Op de website waar je naar verwijst zijn de tags ook een verwijzing naar meerdere artikelen die zijn voorzien van de betreffende tag.
Als je naar 1 artikel wil verwijzen, kun je dat alleen met tags doen als je zeker weet dat er maar 1 artikel is dat is getagged met dat betreffende woord.
En de link waar ik je naar verwees op de JED bevat een groot aantal modules die de tags echt wel zo tonen als je op je voorbeeldsite aangeeft.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
weergave tags
24 nov 2016 19:42
Hallo,
Dankjewel voor de hulp! Ik kom er niet echt uit dus ja ik denk dat ik fout redeneer...
Ik heb er nu enkele gepubliceerd staan maar ze doen niet echt wat ik wil... de taglijst van joomla zelf benaderd hoe ik de getagde artikelen wil tonen, alleen hou ik niet van de lijstweergave
bit.ly/2g7LJOY
Is het mogelijk om tags in een blogweergave te tonen?
Groeten
Dankjewel voor de hulp! Ik kom er niet echt uit dus ja ik denk dat ik fout redeneer...
Ik heb er nu enkele gepubliceerd staan maar ze doen niet echt wat ik wil... de taglijst van joomla zelf benaderd hoe ik de getagde artikelen wil tonen, alleen hou ik niet van de lijstweergave
bit.ly/2g7LJOY
Is het mogelijk om tags in een blogweergave te tonen?
Groeten
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
weergave tags
24 nov 2016 20:03 - 24 nov 2016 20:04
Kijkend naar wat je als voorbeeld hebt opgegeven , kom je met jouw test onder "trefwoorden" met een beetje css-styling heel dicht in de buurt.
Je moet namelijk de fontgrootte dwingen naar een vaste grootte en toevoegen van een border aan de tagboom.css of eventueel aan een custom.css toevoegen.
Je kunt dus uiteraard de tags verder stylen naar jouw wens. Gebruik daarvoor Firebug (browser fire-fox met de add-on firebug)
Je moet namelijk de fontgrootte dwingen naar een vaste grootte en toevoegen van een border aan de tagboom.css of eventueel aan een custom.css toevoegen.
Je kunt dus uiteraard de tags verder stylen naar jouw wens. Gebruik daarvoor Firebug (browser fire-fox met de add-on firebug)
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
weergave tags
24 nov 2016 20:19
Dankjewel!
Het aanpassen via css gaat wel lukken maar jammer genoeg gebruikt deze module de zoekfunctie. Ik had liever dan wanneer er op een term geklikt wordt er naar de bijhorende artikelen zou gelinkt worden...
Denk je dat zo iets zou lukken?
Het aanpassen via css gaat wel lukken maar jammer genoeg gebruikt deze module de zoekfunctie. Ik had liever dan wanneer er op een term geklikt wordt er naar de bijhorende artikelen zou gelinkt worden...
Denk je dat zo iets zou lukken?
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
weergave tags
04 dec 2016 10:38
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel dit even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken bij de reactie met de juiste oplossing.
Zo nee, geef even aan of dit draadje nog open moet blijven of dat een moderator het kan sluiten.
Zo ja, koppel dit even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken bij de reactie met de juiste oplossing.
Zo nee, geef even aan of dit draadje nog open moet blijven of dat een moderator het kan sluiten.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
weergave tags
04 dec 2016 22:45
Ik heb superveel extensies uitgeprobeerd zonder het resultaat dat ik wou... ik heb nu zoo blog geinstalleerd en dat doet wat ik graag wou bereiken, tag blokjes die rechtstreeks linken naar de getagde artikelen
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
weergave tags
05 dec 2016 11:00
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik zal dit draadje sluiten.
Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik zal dit draadje sluiten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.723 seconden