Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Menulink naar artikel op voorpagina
Menulink naar artikel op voorpagina
01 dec 2016 12:02
Hallo,
Bij het opzetten van een nieuwe website loop ik tegen het volgende aan.
Ik wil graag een website waarbij alle artikelen op de voorpagina staan. Dat is mij gelukt door een categorie aan te maken hiervoor en de artikelen als speciaal te markeren.
Maar nu wil ik graag dat mijn menu-items van mijn topmenu rechtstreeks naar mijn artikel op de voorpagina springen. Hoe kan ik dat het beste doen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr,
Marleen
Bij het opzetten van een nieuwe website loop ik tegen het volgende aan.
Ik wil graag een website waarbij alle artikelen op de voorpagina staan. Dat is mij gelukt door een categorie aan te maken hiervoor en de artikelen als speciaal te markeren.
Maar nu wil ik graag dat mijn menu-items van mijn topmenu rechtstreeks naar mijn artikel op de voorpagina springen. Hoe kan ik dat het beste doen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr,
Marleen
- MB
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
01 dec 2016 12:18
Ga naar dat menu-item en zet de instellingen voor het Menu-item-type op "Speciale artikelen".
Daarmee worden al die artikelen getoond.
Daarmee worden al die artikelen getoond.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
01 dec 2016 12:57
Dat heb ik inderdaad gedaan dus alle artikelen staan om mijn voorpagina. Maar nu wil ik als ik op een menu-item klik in mijn topmenu (bijvoorbeeld contact) dat ik dan direct naar dat artikel "contact" ga op mijn voorpagina zonder dat ik er echt naar toe moet scrollen.
Weet je ook hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
Weet je ook hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
- MB
- Joomla!NL ontdekker
-
01 dec 2016 13:05
Bedoel je dat je een soort "one-page" wilt maken? Dan kan je het beste met ankers werken. Zo niet, graag even iets beter uitleggen wat je wilt bereiken en indien mogelijk een link naar je site hier plaatsen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 dec 2016 13:32
Ja dat klopt Astrid. Ik ga uitzoeken of ik het met ankers voor elkaar kan krijgen.
Dank!
Dank!
- MB
- Joomla!NL ontdekker
-
01 dec 2016 15:08
www.templatemonster.com/help/joomla-3-x-...tes.html#prettyPhoto
Kon er nog niet helemaal uitkomen met je antwoord dus nog even aan het zoeken geweest. Site gevonden met de juiste info om mijn probleem op te lossen
Alles opgelost bij deze!
Kon er nog niet helemaal uitkomen met je antwoord dus nog even aan het zoeken geweest. Site gevonden met de juiste info om mijn probleem op te lossen
Alles opgelost bij deze!
- MB
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.738 seconden