Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
image mapper
image mapper
05 dec 2016 19:52
Hallo,
mijn probleem situeert zich bij het maken van een image map.
Ik gebruik gimp2 voor het aanmaken van de map.
Wanneer ik deze in het artikel plakt zijn de zones correct.
Wanneer ik echter naar de normale website ga is zijn de zones verschoven ten opzichte van de afbeelding met +- 6cm.
Het valt mij op dat als ik het artikel maak de rand van de afbeelding bijna ook de rand van het scherm is. Wanneer ik echter het artiken opvraag in de normale website de rand van de afbeelding +- 6 cm meer naar rechts is en de links praktisch 12 cm naar rechts.
mijn probleem situeert zich bij het maken van een image map.
Ik gebruik gimp2 voor het aanmaken van de map.
Wanneer ik deze in het artikel plakt zijn de zones correct.
Wanneer ik echter naar de normale website ga is zijn de zones verschoven ten opzichte van de afbeelding met +- 6cm.
Het valt mij op dat als ik het artikel maak de rand van de afbeelding bijna ook de rand van het scherm is. Wanneer ik echter het artiken opvraag in de normale website de rand van de afbeelding +- 6 cm meer naar rechts is en de links praktisch 12 cm naar rechts.
- rudy.harnie@advalvas.be
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
image mapper
06 dec 2016 13:26
Hallo rudy,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kan je een link naar de betreffende site geven?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kan je een link naar de betreffende site geven?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
image mapper
06 dec 2016 17:26 - 08 dec 2016 08:57
harnie.be/Joomla/index.php?option=com_co...9&Itemid=182&lang=en
dit is een tijdelijke website waarmee ik aan het leren ben.
rudy
dit is een tijdelijke website waarmee ik aan het leren ben.
mvgPHP opgebouwd op Linux web30 4.4.26-20161020-1031-05fc878 #1 SMP Thu Oct 20 10:33:32 UTC 2016 x86_64
Database versie 5.5.53-MariaDB-1~wheezy
Database collatie utf8_general_ci
Database connectie vergelijkingsinstellingen utf8mb4_general_ci
PHP versie 5.6.28
Webserver Apache
Webserver naar PHP interface cgi-fcgi
Joomla! versie Joomla! 3.6.4 Stable [ Noether ] 21-October-2016 16:33 GMT
Joomla! platform versie Joomla Platform 13.1.0 Stable [ Curiosity ] 24-Apr-2013 00:00 GMT
Gebruikersagent Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/55.0.2883.75 Safari/537.36
rudy
- Nieuw op Joomla!NL
image mapper
07 dec 2016 20:39
Blijkbaar is er een probleem met de templates die gratis bij joomla zitten.
Deze laten blijkbaar alleen afbeeldingen toe tot max 700px klik op inspecteren en je zit dat dat de max 700 x 599.406 toelaat waardoor de coördinaten niet correct meer werken.
heb aan een programmeur gevraagt om de bestanden van protostar aan te passen zodat de beelden die groter zijn correct ingelzezn worden.
Deze laten blijkbaar alleen afbeeldingen toe tot max 700px klik op inspecteren en je zit dat dat de max 700 x 599.406 toelaat waardoor de coördinaten niet correct meer werken.
heb aan een programmeur gevraagt om de bestanden van protostar aan te passen zodat de beelden die groter zijn correct ingelzezn worden.
- Nieuw op Joomla!NL
image mapper
08 dec 2016 08:58
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat jouw conclusie en mogelijke oplossing geen oplossing is, heb ik opgelost
verwijderd. Deze knop s.v.p. alleen gebruiken wanneer je probleem opgelost is en je een oplossing aan kunt geven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden