Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Teskst van opsomming (menu) regel lager dan opsommingsteken

Teskst van opsomming (menu) regel lager dan opsommingsteken

29 dec 2016 13:21
#1
Op een positie binnen m'n template toon ik een menu (opsomming van items). In Chrome ziet dat eruit zoals je zou verwachten, in Firefox en Internet Explorer wordt de tekst één regel lager getoond dan het opsommingsteken zelf.

Chrome:



Firefox en Internet Explorer:



Ik vind veel over uitlijning van menu items over twee regels en inspringen wanneer er naar volgende regel gegaan wordt door de lengte van de tekst, maar dit specifieke euvel kom ik niet tegen. Iemand hier dit wellicht ook eens meegemaakt?
  • jantje88
  • jantje88's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 65

Teskst van opsomming (menu) regel lager dan opsommingsteken

29 dec 2016 13:30
#2
Zonder een url is en blijft het lastig gissen.

Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.157 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie