Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Contactformulieren geven conflict met de template...
15 jan 2017 01:18
Hallo,
Ons contactformulier werkte niet meer, we probeerden een nieuwe module te plaatsen maar ook dat werkt niet zoals het hoort.
Ik ben even de website gaan inspecteren en blijkt dat er een fout in de template zit:
jQuery.height is not a function. (In 'jQuery.height()', 'jQuery.height' is undefined
Is het mogelijk dat daardoor de contactformulieren niet naar behoren werken? Hoe kunnen we dit oplossen?
Dit is de link naar de website bit.ly/2jldvvp
Alvast bedankt!
Ons contactformulier werkte niet meer, we probeerden een nieuwe module te plaatsen maar ook dat werkt niet zoals het hoort.
Ik ben even de website gaan inspecteren en blijkt dat er een fout in de template zit:
jQuery.height is not a function. (In 'jQuery.height()', 'jQuery.height' is undefined
Is het mogelijk dat daardoor de contactformulieren niet naar behoren werken? Hoe kunnen we dit oplossen?
Dit is de link naar de website bit.ly/2jldvvp
Alvast bedankt!
- kabal
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
15 jan 2017 06:11
Je kunt dat eventueel zelf uittesten door te kijken of het formulier wel werkt bij een standaard template.
Werkt niet is overigens ook vrij algemeen. Kun je eventueel specifieker zijn? Wat werkt er niet. Wordt hij wel of niet verstuurt, krijg je een foutmelding?
Met welke extensie is het formulier gemaakt?
Werkt niet is overigens ook vrij algemeen. Kun je eventueel specifieker zijn? Wat werkt er niet. Wordt hij wel of niet verstuurt, krijg je een foutmelding?
Met welke extensie is het formulier gemaakt?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
15 jan 2017 10:34
Onlangs heb ik bij een website ook een probleem gehad waarbij formulieren gemaakt met Chronoforms en een module op dezelfde pagina een conflict veroorzaakten.
Daar werd het formulier wel getoond, maar de inhoud van de module eronder niet.
Je kunt JQuery Easy installeren.
Kijk eens of die je probleem oplost.
Bij mij gaf dat het gewenste effect.
Daar werd het formulier wel getoond, maar de inhoud van de module eronder niet.
Je kunt JQuery Easy installeren.
Kijk eens of die je probleem oplost.
Bij mij gaf dat het gewenste effect.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
15 jan 2017 13:35
Hallo,
Heel hard bedankt voor jouw tip!
Ik heb JQuery Easy geïnstalleerd maar dat lost mijn probleem blijkbaar niet op...
Heel hard bedankt voor jouw tip!
Ik heb JQuery Easy geïnstalleerd maar dat lost mijn probleem blijkbaar niet op...
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
15 jan 2017 13:39
Ik had JMod contact als contactformulier, je kan daar alles invullen en op verzenden klikken. Je krijgt geen melding dat het bericht verzonden is en het bericht komt ook niet aan.
Ik heb dan Baforms geïnstalleerd. Hier kan je zelfs niets gaan invullen in de vakjes. De website blokkeert er ook volledig op.
Toen ben ik via inspecteer element de website gaan bekijken en blijkt daar een JQuery foutmelding te staan... ik vermoed dat die fout mijn problemen veroorzaakt.
Ik heb dan Baforms geïnstalleerd. Hier kan je zelfs niets gaan invullen in de vakjes. De website blokkeert er ook volledig op.
Toen ben ik via inspecteer element de website gaan bekijken en blijkt daar een JQuery foutmelding te staan... ik vermoed dat die fout mijn problemen veroorzaakt.
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
15 jan 2017 14:32
a. Werkt het standaard contact formulier van joomla wel?, kunnen je deze invullen en versturen en komen ze dan aan.
b. Schakel alle andere externe extensies eens uit en een voor een weer aan zetten. Tussendoor formulier testen. Op deze wijze kun je er misschien achter komen of, en welke, extensies mogelijk dwars ligt.
b. Schakel alle andere externe extensies eens uit en een voor een weer aan zetten. Tussendoor formulier testen. Op deze wijze kun je er misschien achter komen of, en welke, extensies mogelijk dwars ligt.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.691 seconden