Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Tekst opmaak
Tekst opmaak
08 feb 2017 13:33
Hallo,
Ik tracht met het tamplate protostar tekst op te maken en ik word er knettergek van... een gewone enter resulteert in een nieuwe paragraaf... hoe kan ik dat uitzetten??
Ik tracht met het tamplate protostar tekst op te maken en ik word er knettergek van... een gewone enter resulteert in een nieuwe paragraaf... hoe kan ik dat uitzetten??
- Erik_O
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Tekst opmaak
08 feb 2017 13:36
Namens het Joomla!NL team heet ik je hartelijk welkom op dit forum.
Welke editor gebruik je?
Kijk bij de instellingen van je editor. Bij JCE kun je dat instellen hoe een enter zich moet gedragen.
Welke editor gebruik je?
Kijk bij de instellingen van je editor. Bij JCE kun je dat instellen hoe een enter zich moet gedragen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tekst opmaak
08 feb 2017 13:40
Ik heb werkelijk geen idee waar ik dat kan vinden, volgens mij gebruik ik de standaard ik ga nog even pluizen hoe ik bij de instellingen kom, blijkbaar lees ik overal overheen
- Erik_O
- Nieuw op Joomla!NL
- Erik_O
- Nieuw op Joomla!NL
Tekst opmaak
08 feb 2017 13:48
Ik adviseer je om
JCE
te gebruiken. Deze biedt meer (instel)mogelijkheden.
Als je deze geïnstalleerd hebt, dien je deze nog als standaard in te stellen.
Ga daarna naar de instellingen pagina, doorloop alle opties en tabs en profielen en kun je de editor naar wens aanpassen.
Als je deze geïnstalleerd hebt, dien je deze nog als standaard in te stellen.
Ga daarna naar de instellingen pagina, doorloop alle opties en tabs en profielen en kun je de editor naar wens aanpassen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.757 seconden