Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
loadmodule en contactformulieren
14 feb 2017 01:08 - 14 feb 2017 07:56
Ik ben aan t werk met de JAonepage module. Ziet er mooi uit alleen het contactformulier werkt niet.
het oorspronkelijke contactformulier heeft module class suffix contact section6
Ik heb gezocht naar een vervangend contactformulier en ben daarbij helemaal in het moeras aan t lopen.
Ik heb rapid contact geprobeerd, sp quickcontact, ben nu bezig met breezing forms maar elke keer weer loop ik vast.
Graag zou ik de vormgeving van de orginele template zo dicht mogelijk benaderen.
Ik wil daarvoor graag een custom module gebruiken met een lijst van 2 die ieder de span6 class meekrijgen.
maar geen van de contactformulieren wil laden in de {loadmodule yyy} mogelijkheid. Andere modules, bijvoorbeeld login, poppen meteen naar voren, als ik ze plaatsf maar geen van de mail formulieren
Hoe zit dat? Ik begrijp er geen bal van en begin zo langzamerhand te denken aan het weggooien van deze template, hoewel ik m prachtig vind.
De code die ik voor de custom module gebruik is als volgt:
Wat doe ik fout of wat zie ik over het hoofd. Wie helpt me uit de brand
Ongelofelijk bedankt als je me kunt helpen
Ik zou ook geholpen zijn als iemand me kan vertellen hoe ik de breezingform module op de juiste plaats kan zetten. d w z De module zou de moduleclass suffix contact section6 mee moeten krijgen. Alleen is die mogelijkheid er niet in die module. Hoe zou ik dat moeten doen?
vast dank
Theo
Edit Romke: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Romke: Ik heb je vragen samengevoegd.
het oorspronkelijke contactformulier heeft module class suffix contact section6
Ik heb gezocht naar een vervangend contactformulier en ben daarbij helemaal in het moeras aan t lopen.
Ik heb rapid contact geprobeerd, sp quickcontact, ben nu bezig met breezing forms maar elke keer weer loop ik vast.
Graag zou ik de vormgeving van de orginele template zo dicht mogelijk benaderen.
Ik wil daarvoor graag een custom module gebruiken met een lijst van 2 die ieder de span6 class meekrijgen.
maar geen van de contactformulieren wil laden in de {loadmodule yyy} mogelijkheid. Andere modules, bijvoorbeeld login, poppen meteen naar voren, als ik ze plaatsf maar geen van de mail formulieren
Hoe zit dat? Ik begrijp er geen bal van en begin zo langzamerhand te denken aan het weggooien van deze template, hoewel ik m prachtig vind.
De code die ik voor de custom module gebruik is als volgt:
Code:
<div class="introduction">Consectetur adipiscing elit. Donec pellentesque venenatis elit, quis aliquet mauris malesuada vel. Donec vitae libero dolor, eget dapibus justo. Aenean facilisis aliquet feugiat. Suspendisse lacinia congue est ac semper. Nulla ut elit magna, vitae volutpat magna. Vivamus eu erat lectus est ac semper.</div>
<center>
<ul class="thumbnails">
<li class="span6">
<h2 style="text-align: left;">Adresgegevens</h2>
<p style="text-align: left;"><strong>Metaal en Constructiebedrijf Den Bosch</strong></p>
<p style="text-align: left;">Sevenoaks Rd</p>
<p style="text-align: left;">Sevenoaks TN14 7HR, UK</p>
<p style="text-align: left;"> </p>
<p style="text-align: left;"><strong>Phone: </strong> +123 456 789</p>
<p style="text-align: left;"><strong>Fax:</strong>+123 456 789</p>
<p style="text-align: left;"><strong>E-mail:</strong> support@yourdomain.com</p>
<p style="text-align: left;"><strong>Skype:</strong> username</p>
</li>
<li class="span6">{loadmodule breezer}</li>
</ul>
</center>
Wat doe ik fout of wat zie ik over het hoofd. Wie helpt me uit de brand
Ongelofelijk bedankt als je me kunt helpen
Ik zou ook geholpen zijn als iemand me kan vertellen hoe ik de breezingform module op de juiste plaats kan zetten. d w z De module zou de moduleclass suffix contact section6 mee moeten krijgen. Alleen is die mogelijkheid er niet in die module. Hoe zou ik dat moeten doen?
vast dank
Theo
Edit Romke: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Romke: Ik heb je vragen samengevoegd.
- theoalers
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
14 feb 2017 08:02
Namens het Joomla!NL team heet ik je hartelijk welkom op dit forum.
Hebben die formulieren extensies wel module mogelijkheden? Kijk anders eens bij modules anywhere of components anywhere van Regular labs
Hebben die formulieren extensies wel module mogelijkheden? Kijk anders eens bij modules anywhere of components anywhere van Regular labs
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
14 feb 2017 08:57
JAonepage is een betaalde template en dus heb je recht op ondersteuning van de makers. Lijkt me handiger om het probleem van het niet-werkende contactformulier eens bij hen neer te leggen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
14 feb 2017 15:02 - 14 feb 2017 15:10
JAonepage is ooit gratis geweest.
Ik heb geen JA abonnement
JAonepage komt met joomla 3.2.7 die niet wil u[daten naar 3.6
Modules anywhere wil niet installeren op 3.2
Heb t handmatig geprobeerd maar de versie blijft 3.2.7
Edit Astrid: Ik heb je reacties samengevoegd.
Ik heb geen JA abonnement
JAonepage komt met joomla 3.2.7 die niet wil u[daten naar 3.6
Modules anywhere wil niet installeren op 3.2
Heb t handmatig geprobeerd maar de versie blijft 3.2.7
Edit Astrid: Ik heb je reacties samengevoegd.
- theoalers
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
14 feb 2017 15:14
Een template kan nooit de oorzaak zijn van een fout bij het updaten. En ik verwacht veel meer problemen wanneer je er niet eerst voor zorgt dat je Joomlaversie up-to-date is. Als je problemen hebt met updaten, maak daar dan gerust een nieuwe vraag voor aan.
En voor wat betreft het contactformulier: misschien handig om aan te geven of je deze handleiding gevolgd hebt en wat er exact niet werkt.
En voor wat betreft het contactformulier: misschien handig om aan te geven of je deze handleiding gevolgd hebt en wat er exact niet werkt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.706 seconden