Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Zoekfunctie verwijderen
Zoekfunctie verwijderen
18 feb 2017 15:49
In mijn webshop
www.jewelforlife.nl
heb ik onder de slideshow een zoekfunctie staan met een engbelse tekat die ik weg wil hebben. Ik heb al vanalles geprobeerd maar kan het niet oplossen.
Het is op de homepaghina niet maar bij alle andere pagina wel.
Hoe krijg ik dit weg???
Het is op de homepaghina niet maar bij alle andere pagina wel.
Hoe krijg ik dit weg???
- hkraft
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Zoekfunctie verwijderen
18 feb 2017 22:00
Ik denk dat dat de VM search module is. Die moet je dus depubliceren of verwijderen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Zoekfunctie verwijderen
19 feb 2017 22:51
Ik heb de plugin vm search gedepubliceerd maar het staat er nog steeds. Wat zou ik nog kunnen doen ??
- hkraft
Zoekfunctie verwijderen
20 feb 2017 09:48
Niet de plugin, maar de module!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Zoekfunctie verwijderen
20 feb 2017 13:39
Dan is de zoekfunctie inderdaad weg, maar dan heb ik helemaal geen zoekfunctie meer. Ik had de zoekfunctie op de headerbar plaats staan en ik kan me niet herinneren dat dit onder de slideshow ook was, en in het engels. Dan zit er niets anders op dan de module toch maar gepubliceerd laten want er moet een zoekfunctie zijn vind ik.
Of is er misschien een andere oplossing ???
Of is er misschien een andere oplossing ???
- hkraft
Zoekfunctie verwijderen
20 feb 2017 14:09
Je hebt ook een zoekfunctie (joomla zoeken) bovenin staan. Maar die zoekt niet in VM.
Bij Yootheme templates kan je zoeken en inloggen ook op positie menu zetten, dan komt het in je menu-balk te staan. Dat geldt alleen niet voor VM zoeken.
Bij Yootheme templates kan je zoeken en inloggen ook op positie menu zetten, dan komt het in je menu-balk te staan. Dat geldt alleen niet voor VM zoeken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Zoekfunctie verwijderen
20 feb 2017 17:45
Als ik de vm search moduile depubliceer dan is de zoekfunctie rechtsboven weg maar de zoekfunctie onder de slideshow niet. Hoe kan ik die tekst onder het balkje vertalen in nl of helemaal verwijderen ???
- hkraft
Zoekfunctie verwijderen
20 feb 2017 17:49
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.765 seconden