Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost afbeelding verwijderen in titel bij module
afbeelding verwijderen in titel bij module
11 mrt 2017 11:07
Beste mensen,
Ik gebruik de RSShanti! template van RS Joomla. Nu is het zo dat er in deze template een standaard zit ingebouwd dat bij elke module onder de titel van de module een lijntje met halverwege een soort bloemetje. Graag zou ik dit bloemetje niet meer hebben, maar een gewoon doorgetrokken lijntje.
Een voorbeeld hiervan zie je op www.sinterklaashalsteren.nl in de rechter colum bij bijvoorbeeld de module bezoeken.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen in mijn standaard css
Ik gebruik de laatste joomla versie.
Ik gebruik de RSShanti! template van RS Joomla. Nu is het zo dat er in deze template een standaard zit ingebouwd dat bij elke module onder de titel van de module een lijntje met halverwege een soort bloemetje. Graag zou ik dit bloemetje niet meer hebben, maar een gewoon doorgetrokken lijntje.
Een voorbeeld hiervan zie je op www.sinterklaashalsteren.nl in de rechter colum bij bijvoorbeeld de module bezoeken.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen in mijn standaard css
Ik gebruik de laatste joomla versie.
- Mattijs72
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
11 mrt 2017 11:13Code:
#column-right > div > h1 > svg, #column-left > div > h1 > svg, #column-right > div > h2 > svg, #column-left > div > h2 > svg, #column-right > div > h3 > svg, #column-left > div > h3 > svg, #column-right > div > h4 > svg, #column-left > div > h4 > svg, #column-right > div > h5 > svg, #column-left > div > h5 > svg, #column-right > div > h6 > svg, #column-left > div > h6 > svg {
display: none;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 mrt 2017 10:00
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel dit even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken bij de reactie met de juiste oplossing.
Zo nee, geef even aan of dit draadje nog open moet blijven of dat een moderator het kan sluiten.
Zo ja, koppel dit even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken bij de reactie met de juiste oplossing.
Zo nee, geef even aan of dit draadje nog open moet blijven of dat een moderator het kan sluiten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 mrt 2017 20:41
Dit probleem is opgelost.
Bedankt voor de hulp.
Bedankt voor de hulp.
- Mattijs72
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
20 mrt 2017 20:44
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.677 seconden