Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template niet zichtbaar.
Template niet zichtbaar.
03 apr 2017 20:38 - 03 apr 2017 20:40
Ik heb een nieuwe template/shop geïnstalleerd maar deze is niet zichtbaar. Hij staat overal goed naar mijn idee, op de host en onder FZ, alleen onder de admin zie ik niks staan.
Joomla version, 3.6.5.
popupbaits.co.uk/
Joomla version, 3.6.5.
popupbaits.co.uk/
- Ricov
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Template niet zichtbaar.
03 apr 2017 21:02
Heb je hem wel via extensiebeheer geïnstalleerd dan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Template niet zichtbaar.
03 apr 2017 21:57
Hoi Astrid,
Zo heb ik hem ook geprobeerd te instaleren maar dat gaat niet.
Het is een complete rar. bestand ( incl. shop ), die heb ik eerst uitgepakt en zo alles via FZ erop gezet.
Dat had ik erbij moet vermelden sorry
Zo heb ik hem ook geprobeerd te instaleren maar dat gaat niet.
Het is een complete rar. bestand ( incl. shop ), die heb ik eerst uitgepakt en zo alles via FZ erop gezet.
Dat had ik erbij moet vermelden sorry
- Ricov
- Joomla!NL ontdekker
Template niet zichtbaar.
03 apr 2017 22:01
Dan denk ik dat het een complete demo installatie is en dat je hem moet installeren net zoals je Joomla installeert. Zit er ook een map installation in als je de rar uitpakt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Template niet zichtbaar.
03 apr 2017 22:10
Die zit er ook bij.
Als ik hem zoals joomla installeert dan krijg ik een 500 foutmelding te zien na alles te hebben ingevuld.
Wat ik erna heb gedaan is de originele versie van joomla eerst erop gezet, dat gaat zonder problemen, en erna alle file in het rar bestand (zonder joomla) geüpload via FZ. Maar dat is niet zichtbaar onder de admin.
Als ik hem zoals joomla installeert dan krijg ik een 500 foutmelding te zien na alles te hebben ingevuld.
Wat ik erna heb gedaan is de originele versie van joomla eerst erop gezet, dat gaat zonder problemen, en erna alle file in het rar bestand (zonder joomla) geüpload via FZ. Maar dat is niet zichtbaar onder de admin.
- Ricov
- Joomla!NL ontdekker
Template niet zichtbaar.
03 apr 2017 22:21
Dan moet je uitzoeken waar die fout vandaan komt.
Heel misschien kan je het nu oplossen door bij ontdekken te kijken, maar dat is niet echt aan te raden.
Heel misschien kan je het nu oplossen door bij ontdekken te kijken, maar dat is niet echt aan te raden.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Template niet zichtbaar.
04 apr 2017 09:34
Ik heb het vermoeden dat het installeren van het complete pakket niet op de juiste manier is gedaan.
Heb je het als volgt behandeld:
Als je het zo gedaan hebt, moet je een werkende website met shop hebben.
Heb je het als volgt behandeld:
- Maak de database leeg of maak een nieuwe database aan
- Maak de rootmap op de server leeg
- Pak het rar-bestand lokaal op je PC uit
- Upload met FTP alle uitgepakte data (mappen en bestanden) naar die leeggemaakte rootmap
- Ga naar je browser en open de website op je domeinnaam
- Je krijgt nu het Joomla-installatiescherm te zien.
- Doorloop daar de installatiestappen
Als je het zo gedaan hebt, moet je een werkende website met shop hebben.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Template niet zichtbaar.
05 apr 2017 20:33
Hoi ik heb de stappen 2 tot 4 gedaan maar ik krijg het volgende te zien bij stap 5 - JHtmlBehavior::formvalidator not found.
In de bijlage heb ik even een voorbeeld gezet hoe dat er bij mij uitziet betreft de mappen en waar ik het upload bij FZ onder de juiste database.
In de bijlage heb ik even een voorbeeld gezet hoe dat er bij mij uitziet betreft de mappen en waar ik het upload bij FZ onder de juiste database.
- Ricov
- Joomla!NL ontdekker
Template niet zichtbaar.
05 apr 2017 21:09
Blijft een vreemd probleem. Het kan zijn dat niet alle bestanden goed overgezet zijn. Je kunt proberen of het wel lukt als je alle bestanden nog een keer overschrijft.
Anders misschien even contact opnemen met de makers. Het is tenslotte een betaalde template.
Anders misschien even contact opnemen met de makers. Het is tenslotte een betaalde template.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Template niet zichtbaar.
07 apr 2017 21:45
Het is opgelost, ik heb de makers gemaild en hebben het hele gebeuren voor mij erop gezet.
Wat de fout precies was is me niet duidelijk dat hebben ze niet vermeld.
Bij deze opgelost, bedankt voor jullie reacties.
Wat de fout precies was is me niet duidelijk dat hebben ze niet vermeld.
Bij deze opgelost, bedankt voor jullie reacties.
- Ricov
- Joomla!NL ontdekker
Template niet zichtbaar.
07 apr 2017 21:50
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Bij geen oplossing vraag een moderator om de topic te sluiten.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Bij geen oplossing vraag een moderator om de topic te sluiten.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.817 seconden