Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Probleem met weergave in backend, wijzigen sitenaam
30 mei 2017 09:24
Dag allen,
Ik ervaar een probleem backend in Joomla.
Ik wil mijn sitenaam aanpassen en ga daarvoor backend (in PowerAdmin) naar de algemene instellingen van mijn website. Daar kan ik deze doodeenvoudig aanpassen, maar het probleem is dat op dit gedeelte van de website plots mijn hele opmaak verdwijnt en ik op geen enkele manier kans zie mijn aanpassen op te slaan. Iedere andere pagina in mijn administrators-gedeelte wordt wel gewoon weergegeven, dus ik sta een beetje voor een raadsel. Is één van jullie bekend met dit probleem? Hoe kan ik het weergave-probleem oplossen of via een omweg mijn sitenaam veranderen?
In de bijlage een weergave van hoe deze pagina getoond wordt
mvg, Peter
Ik ervaar een probleem backend in Joomla.
Ik wil mijn sitenaam aanpassen en ga daarvoor backend (in PowerAdmin) naar de algemene instellingen van mijn website. Daar kan ik deze doodeenvoudig aanpassen, maar het probleem is dat op dit gedeelte van de website plots mijn hele opmaak verdwijnt en ik op geen enkele manier kans zie mijn aanpassen op te slaan. Iedere andere pagina in mijn administrators-gedeelte wordt wel gewoon weergegeven, dus ik sta een beetje voor een raadsel. Is één van jullie bekend met dit probleem? Hoe kan ik het weergave-probleem oplossen of via een omweg mijn sitenaam veranderen?
In de bijlage een weergave van hoe deze pagina getoond wordt
mvg, Peter
- appelflap
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
30 mei 2017 09:51
Namens het Joomla!NL team heet ik je hartelijk welkom op dit forum.
Helaas is de bijlage niet toegevoegd.
Je website naam binnen Joomla wijzig je bij de algemene instellingen, tabblad Website.
Wat bedoel je met PowerAdmin?
Helaas is de bijlage niet toegevoegd.
Je website naam binnen Joomla wijzig je bij de algemene instellingen, tabblad Website.
Wat bedoel je met PowerAdmin?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
30 mei 2017 10:16
Bij deze twee printscreens om mijn template en probleem mee te tonen:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
- appelflap
- Nieuw op Joomla!NL
30 mei 2017 10:35
Welke Joomla versie gebruik je? Zijn al je extensies up-to-date? Kan je poweradmin deactiveren om te kijken of dat de boosdoener is?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 mei 2017 10:46Astrid schreef : Welke Joomla versie gebruik je? Zijn al je extensies up-to-date? Kan je poweradmin deactiveren om te kijken of dat de boosdoener is?
Mijn Joomla versie is 3.2.7 en alles is up-to-date. De power-admin kan ik volgens mij niet uitzetten. Ik heb alle andere templets (zowel van de website als het beheersgedeelte) omwille van de veiligheid gedeïnstalleerd, dus kan geen andere template aanzetten. Ik ervaar daarnaast het probleem dat ik niet beschik over de ftp-gegevens om er via FileZilla in te komen (en het configuration.php file dan zelf maar handmatig aan te passen) en de gratis beheers-templates die ik online vindt krijg ik niet juist geïnstalleerd. Kortom; ik zit nogal in de pruts-modus. Ziet iemand iets wat ik over het hoofd zie? Tips of tricks?
- appelflap
- Nieuw op Joomla!NL
30 mei 2017 10:49
Ik neem aan dat je 3.7.2 bedoelt?
En PowerAdmin is een externe extensie, dus die kan je altijd de-activeren via extensiebeheer - beheren.
Heb je je browsercache opgeschoond en/of een andere browser geprobeerd?
En PowerAdmin is een externe extensie, dus die kan je altijd de-activeren via extensiebeheer - beheren.
Heb je je browsercache opgeschoond en/of een andere browser geprobeerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
30 mei 2017 11:23 - 30 mei 2017 11:51
Nee, het is wel echt 3.2.7:
Ik heb de cache opgeschoond en het behalve in Chrome ook in Internet Explorer geprobeerd, maar krijg dan hetzelfde. Het uitzetten van de PowerAdmin bar heeft ook geen effect
Edit Astrid: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Ik heb de cache opgeschoond en het behalve in Chrome ook in Internet Explorer geprobeerd, maar krijg dan hetzelfde. Het uitzetten van de PowerAdmin bar heeft ook geen effect
Edit Astrid: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
- appelflap
- Nieuw op Joomla!NL
30 mei 2017 11:40
Aanvullend hierop: ook met een andere backend template (wisadmin ditmaal) krijg ik hetzelfde, ook na het legen van de systeem-cache
Ditmaal krijg ik de volgende melding:
Ditmaal krijg ik de volgende melding:
- appelflap
- Nieuw op Joomla!NL
30 mei 2017 11:40 - 30 mei 2017 11:41
Je Joomla versie is dus zwaar verouderd. Dat zal je eerst op moeten lossen. Waarschijnlijk krijg je wel een update te zien als je bij Extensies - Updaten de cache ook opschoont.
De kans is dus heel groot dat je extensies ook niet up-to-date zijn.
De kans is dus heel groot dat je extensies ook niet up-to-date zijn.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.809 seconden