Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Weergave blog

Weergave blog

03 jun 2017 14:11
Joomla: 3.7.2
website: www.heemkundesprangcapelle.nl

Had al een periode weinig op de site gedaan en kwam er na de vele update's van de laatste tijd achter dat er behoorlijk wat was veranderd.
Zo heb ik momenteel een probleem met de weergave van een blog pagina.
De instellingen staan op:
Hoofdartikel: 1
Intro: artikelen 10
Kolommen: 3
Links : 5
Op de site staat in het hoofdmenu een link "nieuws" Daar worden in de eerste kolom 2e rij 2 artiklen geplaatst terwijl er ook een link is in het hoofdmenu "Educatie" waar de blogpagina wel goed werkt....
Ik zoek me suf maar kan niet ontdekken waarom de blogpagina "Nieuws" niet goed werkt. :(

Iemand enig idee ??

Mvgrt
  • bruno-01
  • bruno-01's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Weergave blog

03 jun 2017 16:19
Kijk eens naar de twee artikelen die nu "versmald" worden weergegeven. Daarin zijn afbeeldingen opgenomen.
Ik vermoed dat het daar ergens in zit. Ik zie ook in de mapnaam waar de afbeeldingen staan dat deze een spatie bevat. Joomla heeft dat liever niet.
Kan ook zijn dat er verder inline opmaak in staat. Wat gebeurt er als je als test de afbeeldingen eens verwijdert en weer opnieuw toevoegt.

:off:
Daarnaast heb je volgens mij de taalfilter plugin nog aan staan, terwijl het volgens mij geen meertalige site is.
:on:
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

Weergave blog

03 jun 2017 21:00 - 03 jun 2017 21:09
Hallo Romke,

Hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb de afbeeldingen verwijderd maar dat maakt geen verschil.
Totaal staan er 7 artikelen in de categorie "nieuws". Daarvan heb ik er nu 4 op "niet publiceren gezet" . De blogpagina laat nu nog steeds op de 2e rij van de eerste kolom een "half" artikel zien. (zie website) Je zou verwachten dat deze worden "opgevuld" naar 1e rij 2e kolom en 1e rij 3e kolom...? Opmerkelijk blijf ik vinden dat de blogpagina van "Educatie" wel goed werkt...

Aanvulling: Oeps ! :sick: Ben bang dat je toch gelijk hebt. Had intussen een paar "Test nieuws" artikelen aangemaakt en deze gaven geen problemen. Na het weer op publiceren zetten van de bestaande artikelen komt de fout weer terug......ligt dus toch aan deze artikelen.
Ga ze opnieuw maken ..
Ik verwacht voor 99,9% :) dat het probleem is opgelost....
  • bruno-01
  • bruno-01's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.642 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie