Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Artikelpagina vanuit tag toont niet de goede layout
Artikelpagina vanuit tag toont niet de goede layout
03 aug 2017 14:24
Hallo,
Boven een artikel worden de tags getoond die voor dat artikel aangeduid werden.
Klik ik op zo'n tag, dan wordt een lijst getoond met alle artikels die van die tag voorzien zijn.
Probleem is dat die pagina met de lijst niet dezelfde layout vertoont als mijn andere pagina's die via menu's opgeroepen worden.
Hoe los ik dit op? Normaal wijs je modules toe bij een menu item om de gewenste layout te bekomen. Maar in dit geval is er geen menu item.
Dank bij voorbaat
Boven een artikel worden de tags getoond die voor dat artikel aangeduid werden.
Klik ik op zo'n tag, dan wordt een lijst getoond met alle artikels die van die tag voorzien zijn.
Probleem is dat die pagina met de lijst niet dezelfde layout vertoont als mijn andere pagina's die via menu's opgeroepen worden.
Hoe los ik dit op? Normaal wijs je modules toe bij een menu item om de gewenste layout te bekomen. Maar in dit geval is er geen menu item.
Dank bij voorbaat
- Walkitechie
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
03 aug 2017 16:56
Namens het Joomla!NL team heet ik je hartelijk welkom op dit forum.
Maak een verborgen menu-item van tags aan. Koppel hier aan je gewenste modules e.d. zodat je de lay-out krijgt die je wenst.
Maak een verborgen menu-item van tags aan. Koppel hier aan je gewenste modules e.d. zodat je de lay-out krijgt die je wenst.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
04 aug 2017 05:29
Romke,
Bedankt voor de suggestie. Dat had ik al geprobeerd en nu nog eens, maar het werkt niet. Ofwel doe ik iets verkeerd, ofwel is dit niet de goede oplossing.
Het lukt om menu items te maken voor tags en die lijstjes mooi op het scherm te krijgen met de juiste modules.
Maak ik een verborgen menu item voor één welbepaalde tag die ik dan vervolgens aanklik boven het artikel, dan lukt het niet. Toon ik datzelfde menu item in het menu (niet meer verborgen), en klik ik er op, dan is alles in orde. Maar ik kan moeilijk voor iedere tag een menu item maken en dat tonen in een op de duur ellenlang menu... Bovendien werkt het dan nog altijd niet voor de tag zoals die boven het artikel staat, en dat is nu net de bedoeling.
NB: ik werk met 3.7.4; website is in ontwikkeling op local server, nog niet gepubliceerd.
Groeten
Bedankt voor de suggestie. Dat had ik al geprobeerd en nu nog eens, maar het werkt niet. Ofwel doe ik iets verkeerd, ofwel is dit niet de goede oplossing.
Het lukt om menu items te maken voor tags en die lijstjes mooi op het scherm te krijgen met de juiste modules.
Maak ik een verborgen menu item voor één welbepaalde tag die ik dan vervolgens aanklik boven het artikel, dan lukt het niet. Toon ik datzelfde menu item in het menu (niet meer verborgen), en klik ik er op, dan is alles in orde. Maar ik kan moeilijk voor iedere tag een menu item maken en dat tonen in een op de duur ellenlang menu... Bovendien werkt het dan nog altijd niet voor de tag zoals die boven het artikel staat, en dat is nu net de bedoeling.
NB: ik werk met 3.7.4; website is in ontwikkeling op local server, nog niet gepubliceerd.
Groeten
- Walkitechie
- Nieuw op Joomla!NL
04 aug 2017 06:07
Romke,
Je stelde dan toch de goede oplossing voor.
De website is meertalig, en ik testte telkens met één van de talen (Nederlands). Als ik Taal in het verborgen menu item (Details, rechts op het scherm) op 'alles' zet, dan werkt het wel. Taalfilter (Details, links op het scherm) laat ik wel op 'Nederlands' staan.
Vreemd..., maar goed, het werkt.
Hoe plaats ik dit op opgelost?
Groeten
Je stelde dan toch de goede oplossing voor.
De website is meertalig, en ik testte telkens met één van de talen (Nederlands). Als ik Taal in het verborgen menu item (Details, rechts op het scherm) op 'alles' zet, dan werkt het wel. Taalfilter (Details, links op het scherm) laat ik wel op 'Nederlands' staan.
Vreemd..., maar goed, het werkt.
Hoe plaats ik dit op opgelost?
Groeten
- Walkitechie
- Nieuw op Joomla!NL
04 aug 2017 09:04
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.683 seconden