Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Overide maken

Overide maken

30 aug 2017 08:38
#1
Voor mijn kinderboeken site “kinderboektiekje.nl” wil ik een Top 10 maken van de meest verkochten kinderboeken uit het land. De gegevens zijn te vinden op internet.
Nu heb ik in Virtuemart een extra categorie aangemaakt Top 10. Zo kan ik makkelijk de wekelijks de top 10 wijzigen. In het hoofdmenu heb ik een menu-item aangemaakt, met menu-itemtype Weergave Virtumart categorie. Werkt prima. Maar nu wil deze pagina anders hebben dan alle andere categorie pagina’s . Mijn gedachten gaan uit naar een piramide vorm. De functionaliteiten van het standaard weergave wil ik behouden.
Nu ben ik aan het stoeien met overide etc maar daar kom ik nog niet uit.

Kan ik iets doen met Pagina opmaak? En hoe kan ik dat doen.
Zijn er ideen hoe ik dit kan aanpakken?
  • Drees
  • Drees's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 157

Overide maken

30 aug 2017 17:12
#2
Nu ken ik VM niet maar wel een beetje html en dan zou ik zeggen maak een artikel met Joomla en plaats daar een tabel in. Dat is niet echt mobielvriendelijk maar je kan op die manier wel makkelijk een piramidevorm maken.
En dan verwijzen met het menu item naar die pagina.
  • ArjanR
  • ArjanR's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 72
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.801 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie