Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Waar kan ik de Virtuemart bedank pagina aanpassen?
Waar kan ik de Virtuemart bedank pagina aanpassen?
04 dec 2017 12:50
Hoi Forum,
Na het afrekenen krijgt de klant een standaard bedank pagina te zien www.toiletpapierkopen.nl/cart . Ik wil deze graag aanpassen en wat vriendelijker maken. Ik zoek me suf maar kan de pagina niet vinden. Hoe en waar kan ik deze aanpassen? Iemand?
Vast bedankt,
Carel
Na het afrekenen krijgt de klant een standaard bedank pagina te zien www.toiletpapierkopen.nl/cart . Ik wil deze graag aanpassen en wat vriendelijker maken. Ik zoek me suf maar kan de pagina niet vinden. Hoe en waar kan ik deze aanpassen? Iemand?
Vast bedankt,
Carel
- Connecting
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
04 dec 2017 13:44
Bedoel je de tekst of de layout?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 dec 2017 13:53
Hoi Astrid,
Ik bedoel eigenlijk beide ....Ook wil ik er een CPC code voor Adwords in plaatsen
Ik gebruik VirtueMart 3.2.6. met Joomla! 3.8.2. Ik heb al verschillende Fora bezocht maar kan het juiste antwoord niet vinden...
Groet,
Carel
Ik bedoel eigenlijk beide ....Ook wil ik er een CPC code voor Adwords in plaatsen
Ik gebruik VirtueMart 3.2.6. met Joomla! 3.8.2. Ik heb al verschillende Fora bezocht maar kan het juiste antwoord niet vinden...
Groet,
Carel
- Connecting
- Bekend met Joomla!NL
04 dec 2017 14:05
Ik denk dat je beter deze
plugin
aan kunt schaffen dan. Een gedeelte is wel aan te passen met een taaloverride, maar de rest is wat lastiger omdat dat ook afhankelijk is van de betaalmethode. Dus alleen order_done.php is denk ik niet voldoende.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 dec 2017 15:39
Hoi Astrid,
Dank je voor je tip ik heb de plugin aangeschaft
Alweer bedankt
Groet,
Carel
Dank je voor je tip ik heb de plugin aangeschaft
Alweer bedankt
Groet,
Carel
- Connecting