Ik heb op een site een probleem om een afbeelding in de banner positie (Protostar template) op de home page weg te krijgen.
Ik kan ook nergens een aangepaste module vonden waarin die afbeelding staat. Ik kan wel een nieuw aangepast module maken en die displayed dan keurig in de banner positie op de gewenste pagina.
Ik hen ook al andere componenten al;s DJ-Imageslider en advertenties nagekeken, ook die bevatten niet een positie met die bewuste afbeelding.
Normaliter zou er een module (aangepast) zichtbaar moeten zijn voor de homepage met die bewuste afbeelding. Dat gebeurt wel als ik een nieuw module maak.
Nou is de vraag: waar kan ik vinden waar die afbeelding op mijn home page door wordt gegenereerd? Die afbeelding uit de image folder halen gaat natuurlijk wel, maar dat is niet de gewenste oplossing, want waar is mijn oorspronkelijke aangepaste module gebleven waarin ik ooit die afbeelding heb gezet. Mijn testsite laat namelijk wel een aangepaste module zien met een banner afbeelding voor de homepage. Ra, ra wat gebeurt hier en wat zie ik over het hoofd?
Ik gebruik Joomla! 3.8.2 met zonder exotische extensies.
Site url:
www.depoortzangers.nl
(afbeelding op homepage is een groepsfoto met de pyramide van Austerlitz als background.