Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
zelfde class als module bij hoofdpagina
21 dec 2017 08:56
Hi ,
op de voorpagina (Home) heb ik spaciale artikelen gebruikt om artikelen te plaatsen, Nu wil ik daar dezelfde class gebruiken als bij module class.
Iemand enig idee hoe ik dat doe?
De site is: www.wegwijzersoest.nl
op de voorpagina (Home) heb ik spaciale artikelen gebruikt om artikelen te plaatsen, Nu wil ik daar dezelfde class gebruiken als bij module class.
Iemand enig idee hoe ik dat doe?
De site is: www.wegwijzersoest.nl
- Polleke
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
21 dec 2017 09:30
Wat bedoel je precies? Wat wil je bereiken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 dec 2017 12:03
Dag Astrid,
Wat ik graag zou willen is dat de titel en de titelbalk van de artikelen het zelfde worden als die van de modules.
Dus groene achtergrond en het speelse lettertype.
gr Jan
Wat ik graag zou willen is dat de titel en de titelbalk van de artikelen het zelfde worden als die van de modules.
Dus groene achtergrond en het speelse lettertype.
gr Jan
- Polleke
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
21 dec 2017 13:31 - 21 dec 2017 13:55
Ik denk dat je hiermee al een stuk verder komt:
Neem deze op in een custom.css (voor zover je template daarin voorziet)
Tip: maak gebruik van de ingebouwde Hulpmiddelen voor ontwikkelaars voor Firefox (Ctrl + Shift + I voor Windows of Cmd + Opt + I voor Mac) of een soortgelijk alternatief voor andere browsers Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Edit Romke: regel text-shadow aangepast!
Code:
.component-content h2 {
font-family: 'Schoolbell', cursive;
background-color: #73b31f;
background-image: url(../images/community-a/title-overlay.png);
color: #fff;
text-shadow: -1px -1px 1px rgba(0,0,0,0.5);
background-position: 0 100%;
}
Neem deze op in een custom.css (voor zover je template daarin voorziet)
Tip: maak gebruik van de ingebouwde Hulpmiddelen voor ontwikkelaars voor Firefox (Ctrl + Shift + I voor Windows of Cmd + Opt + I voor Mac) of een soortgelijk alternatief voor andere browsers Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Edit Romke: regel text-shadow aangepast!
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.717 seconden