Ik wilde proberen mijn oude website
www.tuin-thijs.com/
gemaakt met Frontpage om te zetten in Joomla. Ik wilde dat in XAMPP doen. Mijn eerste probleem was dat Joomla 6 nog niet geschikt was voor XAMPP. Dus heb ik daarna Joomla 5.4.1 geïnstalleerd volgens de aanwijzingen op:
Joomla 5,4 gedownload.
Geplaatst in htdocs. htdocs andere naam (tuin) gegeven.http://localhost/phpmyadmin/ zichtbaar, Alleen onderaan een waarschuwing:
De configuratieopslag van phpMyAdmin is niet volledig ingesteld, sommige uitgebreide mogelijkheden zijn uitgeschakeld. Ontdek waarom. Of als alternatief ga naar de tab 'Handelingen' van een database en stel het daar in. “Nieuw”
ingedrukt. tuin-thijs en create. Daarna Gebruikersnaam en wachtwoord en mail ingevuld. Met Cassiopeia, wat nu verschijnt kan ik niet veel en is anders dan op youtube aangegeven.
Ik ben er daarna een tijd mee gestopt. Ik wil nu toch nog een poging wagen. Kan iemand zeggen, wat ik fout doe. Welke handleiding ik hiervoor het beste kan pakken. Veel van wat ik zie werkt niet op eigen computer met XAMPP. Iets wat ik wel wil, omdat ik mijn website uiteraard niet wegdoe voordat ik iets anders heb.
Groeten en bedankt, Thijs
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.