Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost links werken niet meer in nieuwe template
links werken niet meer in nieuwe template
23 jan 2018 11:22
Was het me eindelijk gelukt submenu's zichtbaar te krijgen; heb ik een mooiere template voor mijn website, kan hij de artikelen niet meer vinden (404 foutmelding).
Template Blue ocean, website www.delftdraagt.nl
Bij het artikel draagzakken linkt hij de facebookpagina door naar delftdraagt.nl/fb.me/delftdraagt maar ik heb uitsluitend de tweede helft ingetypt bij de link, maar bij de andere linkjes eronder kan hij de artikelen ook niet meer tonen terwijl dat in de oude template nog wel kon.
Wat doe ik verkeerd?
Template Blue ocean, website www.delftdraagt.nl
Bij het artikel draagzakken linkt hij de facebookpagina door naar delftdraagt.nl/fb.me/delftdraagt maar ik heb uitsluitend de tweede helft ingetypt bij de link, maar bij de andere linkjes eronder kan hij de artikelen ook niet meer tonen terwijl dat in de oude template nog wel kon.
Wat doe ik verkeerd?
- Delftdraagt
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
23 jan 2018 11:36
Hmm, ik ben er achter waarom de interne links niet werkten. Ik had de categorie waar de artikelen in staan waar de links naar verwezen om een of andere duistere reden gedepubliceerd. Dit was makkelijker op te lossen dan gedacht.
Alleen de link naar facebook werkt nog niet, iemand daar nog een leuk idee voor?
Alleen de link naar facebook werkt nog niet, iemand daar nog een leuk idee voor?
- Delftdraagt
- Nieuw op Joomla!NL
23 jan 2018 11:48
Bij de templateinstellingen, tab social icons moet je het volledige adres van je facebook pagina intypen
dus : facebook.com/jouwpagina
dus : facebook.com/jouwpagina
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
23 jan 2018 11:52
Helaas, dat is niet de oplossing. Hij blijft namelijk eerst mijnpagina.nl/facebook.com/mijnpagina neerzetten.
- Delftdraagt
- Nieuw op Joomla!NL
23 jan 2018 11:56
Dat moet je in je artikel bewerken. Dus de link in je artikel aanpassen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
23 jan 2018 12:04
Ik begrijp niet waarom je link naar fb.me gaat als je intypt wat Romke aangeeft. Dit zou het moeten zijn:
Code:
https://www.facebook.com/DelftDraagt
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 jan 2018 12:14
De facebooklink zit op mijn pagina op 3 plaatsen. Als ik bij een probeer of het werkt en het werkt niet, heeft het proberen op de andere plaatsen weinig zin.
Maar ik ben er achter. Alleen facebook.com intypen is niet voldoende. Zelfs alleen nog www. ervoor is niet voldoende, hij vraagt bij externe links ook nog de https:// erbij.
Bedankt voor de hulp.
Maar ik ben er achter. Alleen facebook.com intypen is niet voldoende. Zelfs alleen nog www. ervoor is niet voldoende, hij vraagt bij externe links ook nog de https:// erbij.
Bedankt voor de hulp.
- Delftdraagt
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.659 seconden