Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Layout homepage gelijk maken aan de andere pagina's
29 jul 2018 21:30
Misschien de tips hierboven nog eens goed doorlezen? Ik neem aan dat je de site zelf gemaakt hebt en dus weet hoe je menu's opgebouwd zijn?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 jul 2018 21:44 - 29 jul 2018 21:45
Even nog ter info: Met phpMyAdmin heb je alleen toegang tot je database. Normaal gesproken hoef je daar nooit wat te doen.
En de term Categorie-blog is in Joomla een specificatie voor een pagina die is opgebouwd uit meer dan 1 artikel uit een bepaalde categorie.
Het is dus geen categorie-list waarbij alleen titels in een lijst getoond worden.
In categorie-blog wordt de artikel-titel en de inhoud van het artikel getoond.
Het is dus niet per definitie een blog.
Ik hoop dat je nu begrijpt dat als je meerdere artikelen uit een categorie op een pagina wil tonen dat je dan kiest voor Categorie-blog.
En als je maar 1 artikel wil tonen, dat je dan kiest voor Individueel artikel.
En de term Categorie-blog is in Joomla een specificatie voor een pagina die is opgebouwd uit meer dan 1 artikel uit een bepaalde categorie.
Het is dus geen categorie-list waarbij alleen titels in een lijst getoond worden.
In categorie-blog wordt de artikel-titel en de inhoud van het artikel getoond.
Het is dus niet per definitie een blog.
Ik hoop dat je nu begrijpt dat als je meerdere artikelen uit een categorie op een pagina wil tonen dat je dan kiest voor Categorie-blog.
En als je maar 1 artikel wil tonen, dat je dan kiest voor Individueel artikel.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
29 jul 2018 22:49
Langzaam gaa ik het begrijpen. Maar waarom ik dat niet kan uitschakelen snap ik niet.
Ik denk dat ik maar een aparte categorie ga maken voor die ene pagina.
Maar gaande weg heb ik ook weer andere ideeën gekregen voor de site, Mede dankzij inzichten die ik dankzij jullie heb opgedaan.
Dank jullie wel allemaal.
Ik denk dat ik maar een aparte categorie ga maken voor die ene pagina.
Maar gaande weg heb ik ook weer andere ideeën gekregen voor de site, Mede dankzij inzichten die ik dankzij jullie heb opgedaan.
Dank jullie wel allemaal.
- frits1969
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
30 jul 2018 07:12
Dank je wel voor de terugkoppeling. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit draadje. Mocht je nog tegen problemen aanlopen, maak dan gerust een nieuw vraag aan.
Ik hoop dat bij die andere ideeën ook hoort dat je afscheid neemt van Artisteer.
Ik hoop dat bij die andere ideeën ook hoort dat je afscheid neemt van Artisteer.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.625 seconden