Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 6.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Aandacht!!! (Pop-up of landingspagina?)

Aandacht!!! (Pop-up of landingspagina?)

22 jun 2026 21:15
#1
Ha Joomla-ers!
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Een niet te missen melding bij het betreden van je site: "Wegens code rood gaat ons feest niet door!"
Een pop-up lijkt me niet handig.
Maar een landingspagina met deze info? En dan een button 'ga door naar de site"? Hoe doe je zoiets.
Elke tip is welkom!!
 

Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Dokter_S
  • Dokter_S's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 206
Tijd voor maken pagina: 0.505 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie