- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template kiezen
Template kiezen
04 jun 2019 15:39Meestal maakte ik ze zelf met Artisteer maar nu wil ik er 1 uit het schap online halen free of buy maakt me niet veel uit.
Het voorbeeld op www.scharrelei.nl/ is wat de template zou moeten kunnen ook de responsive weergave daarvan. De banner afbeelding mag minder hoog zijn maar dat is instelbaar neem ik aan in zo'n template.
- Tom van Hell
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Template kiezen
04 jun 2019 15:53Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Template kiezen
04 jun 2019 16:00Wat ik bij free templates erg frustrerend vind bijvoorbeeld deze www.bestofjoomla.com/index2.php?option=c...ad&no_html=1&id=6640
Dan lijkt het een free versie maar de vraag is dan of die responsive is want dat is dan het verdienmodel
Lastig zoeken dus voor een free versie in elk geval
- Tom van Hell
-
Template kiezen
04 jun 2019 16:02demo.joomshaper.com/?template=helixultimateAstrid schreef : Dat is een redelijk standaard template. Yootheme heeft er een aantal die erop lijken. Helix Ultimate komt in de buurt en waarschijnlijk nog wel een aantal andere templates.
De afbeelding is niet responsive blijft dezelfde hoogte houden
- Tom van Hell
-
Template kiezen
04 jun 2019 16:16Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Template kiezen
04 jun 2019 16:26 - 04 jun 2019 16:35maar waarom blijft die afbeelding dan in de hoogte hetzelfde op de telefoon of is dat wel aan te passen binnen die template.Astrid schreef : Helix ultimate is wel degelijk responsive en de Yootheme templates ook. Die theme39 ook, maar die zit volgens mij wat gammel in elkaar.
Blijf het lastig shoppen vinden in die template wereld
yootheme.com/signup/themes wat ik ook niet begrijp. Koop ik nu een abonnement op dat template en valt die uit de lucht als je betaalde termijn op is na 12 maanden?
- Tom van Hell
-
Template kiezen
04 jun 2019 16:56Vast wel. De makers vinden dit mooi denk ik.maar waarom blijft die afbeelding dan in de hoogte hetzelfde op de telefoon of is dat wel aan te passen binnen die template.
Even lezen:yootheme.com/signup/themes wat ik ook niet begrijp. Koop ik nu een abonnement op dat template en valt die uit de lucht als je betaalde termijn op is na 12 maanden?
What happens when my subscription expires?
If your subscription expires, you can continue using the product you purchased. However, you will not be able to access new content and feature releases, updates and support.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Tom van Hell
-