Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Invulvelden
Invulvelden
11 okt 2019 11:40
Voor een website waar orchideeën beoordeeld worden, maak ik gebruik van zelf gedefinieerde invulvelden om details van de gekeurde plant/bloem weer te geven. De bloemen worden in een categorieblog weergegeven en bij het klikken op de bloem wordt een betreffende pagina geopend met foto's, beschrijving en de alle invulvelden.
De velden komen nu ook in het blog overzicht te staan, wat niet de bedoeling is. Het gebruikte template is Protostarplus. Is er een manier om de invulvelden wel op de pagina weer te geven en niet op het blog?
De velden komen nu ook in het blog overzicht te staan, wat niet de bedoeling is. Het gebruikte template is Protostarplus. Is er een manier om de invulvelden wel op de pagina weer te geven en niet op het blog?
- Gerard-deP
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Invulvelden
11 okt 2019 12:17 - 11 okt 2019 12:17
Niet met een instelling. Misschien met een override of anders gewoon kort door de bocht verbergen met css.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Invulvelden
11 okt 2019 20:22
Bedankt voor je reactie Astrid,
Bij de instellingen heb ik me rot gezocht maar daar is inderdaad niets te vinden.
Misschien kun je me op weg helpen? Kort door de bocht, geen bezwaar!
Groet,
Gerard
Bij de instellingen heb ik me rot gezocht maar daar is inderdaad niets te vinden.
Misschien kun je me op weg helpen? Kort door de bocht, geen bezwaar!
Groet,
Gerard
- Gerard-deP
- Joomla!NL ontdekker
Invulvelden
12 okt 2019 14:49
Dit is de css voor Protostar (toevoegen aan user.css)
Code:
.blog .fields-container {
display: none;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Invulvelden
12 okt 2019 20:49
En bij Protostarplus zet je het bij Custom CSS onder het tabblad Custom scripts en css en dan werkt het perfect.
Reuze bedankt Astrid.
Groeten,
Gerard
Reuze bedankt Astrid.
Groeten,
Gerard
- Gerard-deP
- Joomla!NL ontdekker
Invulvelden
12 okt 2019 21:19
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.763 seconden