Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Papieren handleiding Template maken

Papieren handleiding Template maken

15 dec 2020 08:07
#1
Voorheen werkte ik met Artisteer en ooit ging dat prima. Inmiddels hopeloos achterhaald. Opvolger Themler is helaas onbetrouwbaar en - van hetzelfde bedrijf - NicePage maakt een zootje van de responsive layout: afbeeldingen passen niet en bovendien is NP alleen maar bezig met updaten van functies die we al hebben, maar doen ze niks aan de ontwikkeling van basisfuncties, zoals footer at bottom, menu in sidebar, sticky header setting per device. Kortom allemaal niks.

Daarom ben ik op zoek naar een goed boek of download voor het zelf maken van een template. Ik ben niet nieuw in html e.d., maar een goede handleiding is wel wenselijk om de juiste stappen te zetten. Ik kon zelf 2 boeken vinden, maar het is lastig om ervaringen te vinden. Bovendien zijn de boekingen nergens in te zien (nu zeker niet met de gesloten winkels...).

Ik ben wel een beetje op zoek naar jip-en-janneke taal. Het is bedoeld voor www.massto.nl/def

Wie heeft ervaring met deze boeken of wellicht andere tips?

Ik hoor graag. Bedankt.
Richard
  • KR1275
  • KR1275's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 83

Papieren handleiding Template maken

15 dec 2020 09:25
#2
Tenzij je dit echt als hobbyproject wilt doen, zou ik het je niet aanraden. Er zijn zoveel goede gratis en betaalde templates beschikbaar. Daarnaast staat Joomla 4 op stapel, dus de kans is groot dat je dan alles weer aan moet passen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725