Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Custom fields in artikel content, zodat deze na de lees meer weergegeven worden

Custom fields in artikel content, zodat deze na de lees meer weergegeven worden

13 jan 2021 15:26
#1
Dag,

Momenteel ben ik even aan het stoeien met custom fields.
Er zijn een aantal velden gemaakt die automatisch toegevoegd worden na de weergave, zie hier (Het eerste blogartikel links bovenaan gaat het om.)

Maar wat ik graag wil is dat deze velden in het artikel zelf komen, zodat ze pas zichtbaar worden nadat je op lees meer hebt geklikt.

Nu kan ik natuurlijk de velden toevoegen met de knop onderaan de editor bij het artikel, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling, omdat ik het graag zoveel mogelijk automatisch wil laten verlopen. Bovendien verdwijnt daarmee het class atribuut van het veld, zodat ik het niet meer daarmee kan stylen.
Dat is dan ook wel weer op te lossen door het veld welke via de knop onderaan het artikel is toegevoegd te wrappen in een div en daar een class in te zetten, maar dat wil ik niet om dezelfde reden: alles zoveel mogelijk automatisch laten lopen.

Dus mijn vraag: heeft iemand een idee hoe ik de custom fields in het artikel krijg, misschien via een override?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Hartelijke groet,
Liesbeth
  • skelp
  • skelp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 175

Custom fields in artikel content, zodat deze na de lees meer weergegeven worden

13 jan 2021 15:37
#2
Gister de hele avond ermee aan het stoeien geweest, maak je een forum-post om er een minuut later achter te komen dat het eenvoudig op te lossen is met css :silly:

Niet de meest elegante oplossing, maar door de fields-container in de blogweergave op display:none te zetten via css worden de velden alleen in het item weergegeven en niet in de blogweergave.

Mocht iemand nog een betere oplossing hebben om het voor elkaar te krijgen zoals het hoort, dan verneem ik dat natuurlijk graag.

Groet,
Liesbeth
  • skelp
  • skelp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 175

Custom fields in artikel content, zodat deze na de lees meer weergegeven worden

14 jan 2021 08:25 - 14 jan 2021 08:25
#3
De enige andere oplossing is een override, maar ik zou zelf ook voor de css oplossing kiezen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 14 jan 2021 08:25 door Astrid.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37033
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.861 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie