Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Als je zelf een extensie ontwikkelt, kan je hier je vragen stellen.

Geen frontend menuitem beschikbaar na installatie

Geen frontend menuitem beschikbaar na installatie

12 okt 2020 13:16
#1
Hallo,
ik heb een component gemaakt . Bij de installatie lijkt alles goed te gaan. Er wordt een menu-item aangemaakt in de backend. en alle files staan op hun plaats.
Allen wat niet is gelukt dat ik een frontend menuitem kan aanmaken voor dit component. het frontend menuitem is er niet
Ben ik iets vergeten in de XML ?
Code:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <extension method="upgrade" type="component" version="3.9.22"> <name>com_jbdateconv</name> <author>Jan Broos</author> <creationDate>12/10/2020</creationDate> <authorEmail></authorEmail> <authorUrl>www.broos.org</authorUrl> <copyright>Jan Broos</copyright> <license>GNU/GPL</license> <version>3.0</version> <description>Date conversion</description> <files folder="site"> <filename>index.html</filename> <filename>jbdateconv.php</filename> <filename>Lib_com_jbdateconv.php</filename> <folder>css</folder> </files> <languages> <language tag="nl-NL" client="site">language/nl-NL/nl-NL.com_jbdateconv.ini</language> <language tag="en-GB" client="site">language/en-GB/en-GB.com_jbdateconv.ini</language> </languages> <administration> <files folder="admin"> <filename>index.html</filename> <filename>jbdateconv.php</filename> </files> <menu link="option=com_jbburgstand">JBdateconv</menu> </administration> </extension>
Is het uberhaupt wel nodig om het frontend menuitem op te nemen in de XML ?
groet Jan
  • Polleke
  • Polleke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 56

Geen frontend menuitem beschikbaar na installatie

12 okt 2020 13:28
#2
Hier staat de uitleg.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

Geen frontend menuitem beschikbaar na installatie

12 okt 2020 13:53
#3
Hi Astrid,
daar had ik al gekeken. Maar ik zie daar geen oplossing staan. Kun je misschien aangeven wat ik dan mis.
Ik heb de XML ook vanuit deze site (na) gebouwd.

gr Jan
  • Polleke
  • Polleke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 56
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.921 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie