Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Soort Youtube disign maken

Soort Youtube disign maken

21 jan 2012 17:18
#1
Hallo allemaal,

Als je naar het disign van youtube kijkt zie je dat het een soort pixelige achtergrond is en dat de knoppen ook een mooi effect hebben.
Kan ik zelf ook zo een effect maken? Of is het allemaal gemaakt met dure software? En zo ja is er ook een gratis programma waarmee ik zo iets zou kunnen maken?

Alvast bedankt!

n9iels
Kijk op www.joomladocumenten.nl voor handleidingen en documentaties over Joomla!
Discussie gesloten.
  • n9iels
  • n9iels's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 398

Soort Youtube disign maken

21 jan 2012 17:29
#2
Tip! Geef even in een link mee wat je bedoelt. Ik ben bijvoorbeeld erg lui en ga er niet om zoeken. Met een link ben ik altijd geneigd te klikken. Ik denk dat dit voor meer gebruikers van het forum geldt. Ik ben er van overtuigd dat je dan meer respons op je vraag krijgt.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
Discussie gesloten.
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1800

Soort Youtube disign maken

21 jan 2012 17:34 - 21 jan 2012 17:45
#3
oké, hier de link, ik bedoel dus het disign van www.youtube.com , maar ook zo iets als de achtergrond van www.joomla.ophetweb.nu/joomlabibliotheek/index.php/links
Kijk op www.joomladocumenten.nl voor handleidingen en documentaties over Joomla!
Laatst bewerkt 21 jan 2012 17:45 door GeorgeV..
Discussie gesloten.
  • n9iels
  • n9iels's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 398
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.934 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie