Mijn site is niet toegestaan door kliksafe.
14 feb 2013 23:29 - 15 feb 2013 00:34
Beste gebruikers
Nu ik bijna klaar ben met mijn site qua layout, Wil ik het laten zien aan een vriend van me, daar was de site ook voor bedoeld, Maar nu hebben we een probleem, want mijn vriend heeft strenge ouders met kliksafe, kliksafe blokkeerd veel site's en nu kan hij niet op de site, Zou mijn site ook gedeblokkeerd kunnen worden door kliksafe? Ik heb al zitten googlen maar niks kunnen vinden.
Met vriendelije groeten,
Verras
Website: klik hier
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Nu ik bijna klaar ben met mijn site qua layout, Wil ik het laten zien aan een vriend van me, daar was de site ook voor bedoeld, Maar nu hebben we een probleem, want mijn vriend heeft strenge ouders met kliksafe, kliksafe blokkeerd veel site's en nu kan hij niet op de site, Zou mijn site ook gedeblokkeerd kunnen worden door kliksafe? Ik heb al zitten googlen maar niks kunnen vinden.
Met vriendelije groeten,
Verras
Website: klik hier
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Verras
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
15 feb 2013 08:49
Hoi Verras,
Een aantal mogelijkheden:
1.Je kunt dit omzeilen door gebruik te maken van een externe proxy. Dan kun je via deze proxy server de site wel bezoeken.
2. Benader Kliksafe en vraag om uitleg. Zij zullen waarschijnlijk alle sites met een .tk extensie blokkeren.
3. Voeg de site toe aan de lijst met geoorloofde sites (als deze er is)
4. Overtuig de ouder van je vriend dat ze voor een andere ISP moeten kiezen.
Een aantal mogelijkheden:
1.Je kunt dit omzeilen door gebruik te maken van een externe proxy. Dan kun je via deze proxy server de site wel bezoeken.
2. Benader Kliksafe en vraag om uitleg. Zij zullen waarschijnlijk alle sites met een .tk extensie blokkeren.
3. Voeg de site toe aan de lijst met geoorloofde sites (als deze er is)
4. Overtuig de ouder van je vriend dat ze voor een andere ISP moeten kiezen.
- Otto
- Bezoeker
15 feb 2013 08:51
Ik denk dat je dan een probleem hebt. Je vriend zal zijn ouders moeten vragen om contact op te nemen met kliksafe vermoed ik. Kijk
hier
maar naar de laatste zin.
Het zou nog kunnen dat standaard alle .tk domeinnamen geblokkeerd worden, dat zou je op kunnen lossen door ergens anders een domeinnaam te registeren. Het zou ook kunnen dat iframes geblokkeerd worden, dat zou je op kunnen lossen door je .tk domeinnaam in te stellen op de dns van je hoster. Maar dan ben ik echt aan het gokken.
Het zou nog kunnen dat standaard alle .tk domeinnamen geblokkeerd worden, dat zou je op kunnen lossen door ergens anders een domeinnaam te registeren. Het zou ook kunnen dat iframes geblokkeerd worden, dat zou je op kunnen lossen door je .tk domeinnaam in te stellen op de dns van je hoster. Maar dan ben ik echt aan het gokken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 feb 2013 16:25
Opgelost
Zoals jullie al hebben gezegt, heb ik contact opgenomen met kliksafe.
hun reactie terug was:
Geachte heer Morren,
Hartelijk dank voor uw bericht met vraag over de site www.wilfred-site.tk/ . Deze site linkt door naar www.verras.byethost4.com en deze is geblokkeerd in Kliksafe-Pro.
We zullen voor de site www.verras.byethost4.com een aanpassing doen, zodat deze vanavond wel beschikbaar is.
Mocht het niet lukken, laat het dan weten door een mail te zenden aan contentbeheer@kliksafe.nl. Bij voorbaat dank.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge�nformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Kliksafe
Content management
duidelijk dus... echt bedankt allemaal
{OPGELOST}
met vriendelijke groeten
Verras
Zoals jullie al hebben gezegt, heb ik contact opgenomen met kliksafe.
hun reactie terug was:
Geachte heer Morren,
Hartelijk dank voor uw bericht met vraag over de site www.wilfred-site.tk/ . Deze site linkt door naar www.verras.byethost4.com en deze is geblokkeerd in Kliksafe-Pro.
We zullen voor de site www.verras.byethost4.com een aanpassing doen, zodat deze vanavond wel beschikbaar is.
Mocht het niet lukken, laat het dan weten door een mail te zenden aan contentbeheer@kliksafe.nl. Bij voorbaat dank.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge�nformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Kliksafe
Content management
duidelijk dus... echt bedankt allemaal
{OPGELOST}
met vriendelijke groeten
Verras
- Verras
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
15 feb 2013 16:39
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.715 seconden