Keyword tool
Keyword tool
14 mei 2013 14:44 - 14 mei 2013 15:10
Zoals waarschijnlijk bijna iedereen gebruik ik de adwords keyword tool van Google om het zoekvolume en de concurrentie te bekijken van een bepaalde zoekterm. Echter, bepaalde woorden of combinaties geven als resultaat een - . Ik maak dan gebruik van bestaande woorden, of woorden bijvoorbeeld in combinatie met een plaatsnaam. Ook deze geeft als resultaat een - .
Iemand ervaringen met een andere keyword tool die deze resultaten wel geeft of hoe ik achter het zoekvolume en eventueel de concurrentie kan komen van een bepaalde zoekterm die in de keyword tool van Google een - geeft?
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Iemand ervaringen met een andere keyword tool die deze resultaten wel geeft of hoe ik achter het zoekvolume en eventueel de concurrentie kan komen van een bepaalde zoekterm die in de keyword tool van Google een - geeft?
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- s-mira
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Keyword tool
14 mei 2013 15:05 - 14 mei 2013 15:07
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Keyword tool
19 dec 2013 20:21
Nieuw probleem binnen de keyword tool, nu planner:
Ik probeer het zoekvolume op te halen van een aantal zoektermen maar krijg steeds een foutmelding.
Wat wilt u doen -> zoekvolume ophalen voor een lijst zoekwoorden of deze in advertentiegroepen indelen -> optie 1: zoektermen onder elkaar ingevuld -> klik op zoekvolume ophalen
En krijg vervolgens deze melding: Er is een onbekende fout opgetreden tijdens het uploaden van uw bestand. Probeer het opnieuw.
Iemand enig idee hoe dit kan en liever nog hoe dit op te lossen?
Ik probeer het zoekvolume op te halen van een aantal zoektermen maar krijg steeds een foutmelding.
Wat wilt u doen -> zoekvolume ophalen voor een lijst zoekwoorden of deze in advertentiegroepen indelen -> optie 1: zoektermen onder elkaar ingevuld -> klik op zoekvolume ophalen
En krijg vervolgens deze melding: Er is een onbekende fout opgetreden tijdens het uploaden van uw bestand. Probeer het opnieuw.
Iemand enig idee hoe dit kan en liever nog hoe dit op te lossen?
- s-mira
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.718 seconden