Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

website staat op blacklist

website staat op blacklist

30 sep 2013 19:33 - 30 sep 2013 19:35
#13
Dit is wat ik krijg wanneer ik de emails ophaal. Zie bijlage
  • inef1
  • inef1's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1184

website staat op blacklist

30 sep 2013 20:17
#14

inef1 schreef : Dit is wat ik krijg wanneer ik de emails ophaal. Zie bijlage


We missen je bijlage :cheer:
H&S Solutions
www.hssolutions.eu

website staat op blacklist

30 sep 2013 20:19 - 30 sep 2013 20:27
#15
Ik heb die 3x toegevoegd. Hier staat ie erbij en als ik " plaats bericht " doe. dan is ie weg. Nogmaals een poging: foutmelding_email.png.

derde keer weer: voeg bijlage in:
Ik zie de attachment.. Nu upload. en weg is ie weer.. hmmmm.

Ik zal de tekst maar typen:
Taak info@xxxxx.nl - ontvangen.. rapporteert fout (0x80042108) er ka geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (pop3) Als u dit bericht blijt ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (iSP)
  • inef1
  • inef1's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1184

website staat op blacklist

30 sep 2013 20:41
#16
Dit lijkt inderdaad in eerste instantie op het probleem dat je IP-adres geblokkeerd zou kunnen zijn bij de hoster.
Kan je zelf op je website alsook via webmail in je e-mails?
Zoniet, IP-adres opvragen en doorgeven aan de hoster om te deblokkeren.
Zoja, controleer eens wat je bij SSL ingegeven hebt.
Want als je dit aanvinkt, dan moet ook de poort juist ingegeven staan.
H&S Solutions
www.hssolutions.eu

website staat op blacklist

30 sep 2013 21:07 - 30 sep 2013 21:11
#17

Afzender rapport: inef1 (ine)
Reden rapporteren: Krijg png niet geupload
Rapporteer bericht: wil een png toevoegen aan bericht. Ik zie in het blokje " attachment" dan klik ik: voeg in.. ik zie de png in het bericht staan, Klik op plaats bericht, en weg is mijn attachment. Vreemd.

:off:
Afbeelding moet aan volgende eisen voldoen:

max 300kb, 800x800px in formaat jpg,jpeg,gif,png

Bijlage:

max 120kb, txt,rtf,pdf,zip,tar.gz,tgz,tar.bz2

:back:
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13636

website staat op blacklist

30 sep 2013 21:20
#18

Taak info@xxxxx.nl - ontvangen.. rapporteert fout (0x80042108) er ka geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (pop3) Als u dit bericht blijt ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (iSP)

Heb je dns al geflusht op die computer? Wel leuk om hier allemaal meldingen neer te zetten, maar koppel ook even terug of je iets met suggesties hebt gedaan svp!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37556

website staat op blacklist

30 sep 2013 21:41
#19
Ik heb van de vraagsteller het domein gekregen waar het om gaat via PM en het volgende aan de vraagsteller doorgegeven. Met het domein is niets mis, gecheckt via Sucuri en Blacklistalert.org. Ik zie geen aanwijzing dat er iets aan de hand is met blacklists of met malware. De site ziet er gezond uit, laatste versie Joomla en er wordt gebruik gemaakt van het standaard contactform component en geen andere extensies die iets met mail doen.
Ik zie het probleem eerder in de netwerkinstellingen van de laptop waar blijkbaar nog iets blijft hangen waar het dat niet moet doen. Die DNS flush kan wel eens heel goed de trick zijn. Anders een computerhulp iemand inschakelen heb ik geadviseerd.
Gahan Zwart
CMSJoy
KVK: 01164886

website staat op blacklist

30 sep 2013 22:18
#20
Beste inef1,
Ik denk dat we ondertussen wel bij de kern van het probleem zijn gekomen.
Met dank aan iedereen die hier heeft meegedacht :)
Zou je ons hier even kunnen terugkoppelen of de tips om je laptop weer in orde te krijgen hebben gewerkt?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11310

website staat op blacklist

30 sep 2013 22:18 - 30 sep 2013 22:25
#21
Sorry, Astrid. vergeten terug te koppelen! Excuses. Ja, ik heb jouw aanwijzingen opgevolgd en ipconfig/flushdsn. Toen opnieuw email geprobeerd (via teamviewer) zodat er gebruikt wordt gemaakt van hun eigen wifi. Helaas zonder positief resultaat.
  • inef1
  • inef1's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1184

website staat op blacklist

30 sep 2013 22:21 - 30 sep 2013 22:26
#22

Zou je ons hier even kunnen terugkoppelen of de tips om je laptop weer in orde te krijgen hebben gewerkt?

@woody4you.
Helaas ben ik er nog steeds mee bezig. Er is tot nu toe niks opgelost. Heb alle aanwijzingen van jullie opgevolgd. Moet nog uitproberen of ik via webmail in de email kom, via teamviewer. Dat zal pas morgen kunnen. Met dank.
  • inef1
  • inef1's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1184

website staat op blacklist

30 sep 2013 22:22 - 30 sep 2013 22:24
#23

Dit lijkt inderdaad in eerste instantie op het probleem dat je IP-adres geblokkeerd zou kunnen zijn bij de hoster.
Kan je zelf op je website alsook via webmail in je e-mails?
Zoniet, IP-adres opvragen en doorgeven aan de hoster om te deblokkeren.
Zoja, controleer eens wat je bij SSL ingegeven hebt.
Want als je dit aanvinkt, dan moet ook de poort juist ingegeven staan.

Ik ga dat uitproberen. Dank voor je tip. svermassen
  • inef1
  • inef1's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1184
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.734 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie