Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

twitter time-line werkt niet meer

16 dec 2013 21:54
Sinds enkele dagen werkt de twitter time-line op mijn website niet meer. Deze heb ik enkele maanden geleden met succes toegevoegd door op mijn twitter-pagina via instellingen en dan widgets-instellen uiteindelijk de html-code te kopieren en te plakken in de module die ik daarvoor heb aangemaakt. Tot enkele dagen terug werd dit goed weergegeven. Nu dus al een paar dagen niet meer....

Er staat nu alleen nog maar de link "tweets van @blablabla". De bijbehorende tweets worden niet meer weergegeven.

Het opnieuw kopieren en plakken van de link blijkt niet de oplossing.

Wie weet wat er gaande is?
  • Jasper79
  • Jasper79's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

16 dec 2013 22:05
Kan te maken hebben met de cookies instellingen. In mijn geval bijvoorbeeld wordt mijn browser controleerd door avast en deze houd twitter en ander apps tegen en komt er dus alleen te staat tweets van..... dat kun je dan daar in de instellingen veranderen.

Dat kun je dus checken.
Met vriendelijke groet,
Teun | www.CustomYou.nl

17 dec 2013 08:42 - 17 dec 2013 09:56
Jasper,
Namens het team van Joomla!NL welkom hier op het forum.
Mocht de tip van Teun niet werken, kijk dan eens naar dit artikel: " Zelf Een Joomla Twitter Widget Maken " en uiteraard het bijbehorende filmpje.

Verder is Twitter af en toe bezig met aanscherpen van veiligheidsregels.
Enige tijd geleden werkten Twitter-modules ineens niet meer omdat er toen enkele secret-keys moesten worden ingevuld.
Probeer de tip van Teun en anders de info uit de link hierboven eens.
Mocht dat ook niet werken, gebruik dan een daarvoor gemaakte Twitter-module.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam

17 dec 2013 20:08 - 17 dec 2013 20:33
Ik had het artikel en bijbehorende filmpje ook al gezien. Heb enkele maanden terug op dezelfde manier de betreffende widget toen aangemaakt, namelijk door het kopieren en plakken van de code.

Het probleem lijkt ook te zitten in het 2e deel van de code. Als ik de code kopieer in de betreffende module, lijkt hij alleen de eerste regel op te slaan. De 2e regel vanaf <script> lijkt dan elke keer weg te vallen. Het gaat om het volgende script (geanoniemiseerd)
Code:
<a class="twitter-timeline" href="https://twitter.com/blablabla" data-widget-id="11111111">Tweets van @Blablabla</a>
Code:
<script>!function(d,s,id) {var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?'http':'https';if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js. id=id;js.src=p+"://platform.twitter.com/widgets.js";fjs. parentNode.insertBefore(js,fjs);}} (document,"script","twitter-wjs");</script>

Ik verwacht niet dat het idee van Teun werkt. Hoewel ik wel avast heb, zie ik de twitter timeline ook niet meer als ik de website op mijn mobiel raadpleeg... Zal morgen ook nog ff een andere pc uitproberen....

Edit Jelle.D: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
  • Jasper79
  • Jasper79's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

17 dec 2013 21:08
OK succes morgen.
En mocht dat niet lukken kijk dan eens naar WDS Twitter Widget .
Deze module werkt bij mij in ieder geval erg goed.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.673 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie