opgelost Automatisch abonneren op berichten uitzetten
Automatisch abonneren op berichten uitzetten
18 jan 2015 12:31
Hoi,
ik kan niet vinden waar ik deze vraag op het forum kwijt kan. Maar ik heb al gemerkt dat er hele actieve moderators zijn, die helpen me daar vast bij. Nu maar even hier dus.
Ik heb gemerkt dat bij het plaatsen van een bericht standaard het vinkje bij abonneer aan staat. Is er ook een mogelijkheid om dat in je profiel uit te zetten? Ik heb dat nl nog niet gevonden maar zou het wel erg fijn vinden.
ik kan niet vinden waar ik deze vraag op het forum kwijt kan. Maar ik heb al gemerkt dat er hele actieve moderators zijn, die helpen me daar vast bij. Nu maar even hier dus.
Ik heb gemerkt dat bij het plaatsen van een bericht standaard het vinkje bij abonneer aan staat. Is er ook een mogelijkheid om dat in je profiel uit te zetten? Ik heb dat nl nog niet gevonden maar zou het wel erg fijn vinden.
groetjes,
Yolanda
Oefening baart kunst.
Yolanda
Oefening baart kunst.
- Dutchpainter
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
18 jan 2015 12:57
Nee, dat kan niet met Kunena. Je kunt abonneren uitzetten op het moment dat je reageert op een topic. Of even een regel in je mailprogramma maken die deze mails automatisch verwijdert.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 jan 2015 14:26
Nou, je kunt dit wel met Kunena aanpassen, in de backend kun je berichten abonnementen standaard inschakelen op uit zetten. Maar dan geldt dit meteen voor het hele forum
groetjes,
Yolanda
Oefening baart kunst.
Yolanda
Oefening baart kunst.
- Dutchpainter
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
18 jan 2015 14:31
Dat klopt inderdaad. Maar jouw vraag was:
En daarop geef ik je antwoord.Is er ook een mogelijkheid om dat in je profiel uit te zetten?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 jan 2015 14:40
Hallo,
Aangezien de vraag is beantwoord sluit ik het draadje.
Aangezien de vraag is beantwoord sluit ik het draadje.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.649 seconden