Hoe bouw ik een nieuwssite met regio-info?
29 okt 2016 22:24 - 30 okt 2016 20:58
Beste leden
Ik heb een vraag,
Een klant van me wilt een Website
Genaamd nieuwsnet,
Bijv als een bezoeker op de Website(nieuwsnet.nl) zit uit en de bezoeker komt uit enschede dan dat er automatische de nieuwssite van enschede komt via de ip
Hoe noem ik dat want weet niet hoe het heet in de html termen
Alvast bedankt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Edit WoodyF4u: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Vraag over website?) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Ik heb een vraag,
Een klant van me wilt een Website
Genaamd nieuwsnet,
Bijv als een bezoeker op de Website(nieuwsnet.nl) zit uit en de bezoeker komt uit enschede dan dat er automatische de nieuwssite van enschede komt via de ip
Hoe noem ik dat want weet niet hoe het heet in de html termen
Alvast bedankt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Edit WoodyF4u: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Vraag over website?) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
- Birol1511
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
30 okt 2016 08:37
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dergelijke nieuwssites bestaan al.
Kijk bijvoorbeeld maar eens naar: HetNieuws.in
Ik heb voor je gezocht, maar voor zover bij mij bekend is er geen standaard Joomla-extensie die dit zou kunnen.
Het lijkt erop dat je hiervoor zelf moet gaan programmeren.
En dan moet je je afvragen of er wel behoefte is aan nog een website die hetzelfde doet.
Dergelijke nieuwssites bestaan al.
Kijk bijvoorbeeld maar eens naar: HetNieuws.in
Ik heb voor je gezocht, maar voor zover bij mij bekend is er geen standaard Joomla-extensie die dit zou kunnen.
Het lijkt erop dat je hiervoor zelf moet gaan programmeren.
En dan moet je je afvragen of er wel behoefte is aan nog een website die hetzelfde doet.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
30 okt 2016 13:11Geen idee, is daar een naam voor dan? Blijft toch gewoon een website met nieuws erop?Hoe noem ik dat want weet niet hoe het heet in de html termen
Waarom een locatie bepalen aan de hand van ip adressen, maak je het op die manier niet hopeloos complex? Er is namelijk ook zoiets als geolocation .
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.623 seconden