Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Hosting2go

Hosting2go

23 jul 2020 20:14
#1
Wie heeft er ervaring met Hosting2go en wat vinden jullie ervan?
  • Hertogmpo
  • Hertogmpo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Hosting2go

23 jul 2020 20:50
#2
Ik heb wel een mening, maar wij proberen hier vanuit het team geen oordeel te geven over bedrijven.
Maar ik raad je aan je eigen oordeel te vormen op basis van de vele reviews die je hier kunt vinden:

www.hostingwijzer.nl/kieswijzer/providers/hosting2go/reviews/

www.webhostingreviews.nl/ervaringen/hosting-2go/

Misschien kun je ook aangeven waarom je de vraag hier stelt.
Mogelijk geeft dat anderen een reden om daarop te reageren.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11170

Hosting2go

23 jul 2020 21:05
#3
Ik kan wel aangeven waarom ik het vraag. Ik ben uitermate tevreden over de hulp die ik de afgelopen jaren heb ontvangen (indien nodig), echter ik vind dat in al die jaren de prijs ook wel heel erg omhoog is gegaan, waarbij ik me afvraag of dat nog wel in verhouding staat met de geleverde service.
  • Hertogmpo
  • Hertogmpo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Hosting2go

23 jul 2020 21:21
#4
Als je tevreden bent over de geleverde kwaliteit, dan is het over het algemeen logisch dat je voor goede kwaliteit ook vaak een hogere prijs betaald.
In de wereld van hostingbedrijven is het een constante strijd om de concurrentie voor te blijven en daarbij de prijs zo laag mogelijk te houden.
Zolang je dus tevreden bent over de kwaliteit, de geboden dienstverlening en de prijs die je ervoor betaald, dan moet je gewoon dar blijven.

Maar als je het idee hebt dat je teveel betaald, dan raad ik je aan om je eens te verdiepen in andere hostingpartijen.
Daarbij kun je gebruik maken van de reviews op de sites die ik hierboven opgaf.
Kijk ook eens bij de hostingbedrijven die hier op Joomla!NL adverteren
Het is bij je keuze belangrijk te kiezen voor een zogenaamde Joomla-vriendelijke hoster.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11170

Hosting2go

26 jul 2020 18:10
#5
Wij zijn al jaren (sinds 2012)klant bij Hosting2go met onze 2 Joomla-sites waarvan op 1 een Virtuemart webshop draait. Ik ben ook tevreden. Het klopt inderdaad dat het de laatste jaren wel wat duurder is geworden. Dat was mij ook opgevallen. Mogelijk zijn andere hostingproviders daardoor nu verhoudingsgewijs wel goedkoper. Maar vanwege de goede service (en ook aanwezige kennis van Joomla) zijn wij op dit moment zeker niet van plan om over te stappen naar een andere provider. We zijn regelmatig erg goed geholpen als er issues of vragen waren m.b.t. de site.
Het is lastig om dat 1 op 1 te vergelijken met andere providers. Wij vinden het nog steeds een acceptabele prijs gezien de service die we er ook bij krijgen, als het nodig is. En het komt natuurlijk niet zo vaak voor dat er zaken zijn waarvoor we contact op moeten nemen, maar het feit dat je weet dat ze heel snel en adequaat reageren op vragen als er iets mis is met de site is ook wat waard. Wel moet ik daarbij opmerken, dat als het puur om een hobbymatige site zou gaan, ik er misschien wel anders in zou staan en misschien ook zou gaan zoeken naar een goedkoper alternatief.

Hosting2go

28 jul 2020 06:52
#6
Wat betaal je nu dan als ik vragen mag?
  • rhen
  • rhen's berichtenfoto
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Hosting2go

28 jul 2020 11:39
#7
Het is en blijft altijd een persoonlijke afweging. service, prijs, snelheid etc.
Meningen blijven altijd verdeeld.
Heb zelf geen ervaringen met deze host.

Maar, is je vraag zo voldoende beantwoord en kunnen we dit topic sluiten?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.060 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie