Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Google Analytics: Resulaten in joomla

15 juni 2012 17:43
Heeft onderwerp gestart
Google Analytics: Resulaten in joomla #1
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik maak gebruik van Google Analytics voor de statistieken van www.MolenNooitgedacht.nl en www.GravitySteppen.nl . Graag zou ik daar op een pagina de statistieken van de webstite tonen voor de gebruikers (gebruikers: de mensen waarvoor ik de webstite heb gemaakt). Uiteraard op een afgeschermde pagina. Zijn hiervoor misschien module's/plugins voor? Of is het misschien op een andere manier mogelijk?

Alvast bedankt,

Jelle Seubring
jseubring
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
15 juni 2012 20:19
Google Analytics: Resulaten in joomla #2
Bij sh404SEF (SEO component) zit standaard google analytics reporting ingebouwd.

Je kunt dan in de backend je statistieken bekijken.

Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Peter
Algemeen Moderator
Algemeen Moderator
Lees meer
15 juni 2012 20:26
Heeft onderwerp gestart
Google Analytics: Resulaten in joomla #3
Eigenlijk was het de bedoeling in de fronted, kan dit ook daarmee?
jseubring
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
15 juni 2012 21:17
Google Analytics: Resulaten in joomla #4
Hallo Jelle,

Je kunt eventueel als alternatieve teller Statcounter in de site integreren. Dit heeft een gebruikersvriendelijker interface dan Google Analytics en als bijkomend voordeel dat je geen informatie over het gedrag van bezoekers op je site aan Google verstrekt.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla websites die werken!
KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
Otto
Voelt zich thuis op Joomla!NL
Voelt zich thuis op Joomla!NL
Lees meer
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.185 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned