Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

opgelost Google Places Zakelijk (Gratis?)

Google Places Zakelijk (Gratis?)

17 aug 2013 12:42 - 17 aug 2013 13:00
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik hier de juiste groep voor mijn vraag heb gekozen (ik hoop van wel)

Graag zou ik alleen een vermelding willen maken van onze site (bedrijf) op Google Places Zakelijk.
Uit de infomatie op hun pagina's maak ik op dat het gratis is, maar ik vind de informatie zo massaal dat ik door de bomen het bos niet meer zie....
Ik ben bang dat er toch op termijn kosten worden gevraagd voor de vermelding op Google Places Zakelijk.
Ik heb telefonisch contact opgenomen met Google Amsterdam, maar hier verwijzen ze mij naar hun pagina's...

Ik kan ook geen e-mail adres vinden van Google om mijn vraag te stellen...

Kan iemand mij vertellen of alleen vermelding op Google Places Zakelijk gratis is en blijft? of
heeft iemand een e-mail adres van Google zodat ik de vraag zelf kan stellen aan Google.nl?

Ik hoop dat iemand mij hierin verder kan helpen.
Bij voorbaat heel veel dank,

Met vriendelijke groet,

Frank
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum omdat je vraag geen betrekking heeft op Joomla!.
Toerisme Startpagina Callantsoog
website: www.callantsooginfo.nl
E-mail: info@callantsooginfo.nl
  • zeevogel
  • zeevogel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

Google Places Zakelijk (Gratis?)

17 aug 2013 13:10
Ik heb al jaren een vermelding en volgens mij en alle info die ik kan vinden is en blijft dit gratis.
En als een gratis dienst overgezet wordt naar een betaalde dienst, dan hoor je daar informatie over te krijgen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.613 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie