opgelost verwerken mail
verwerken mail
05 okt 2018 09:19
Niet helemaal een Joomla vraag, maar is het mogelijk nadat ik een mail van een bepaalde ontvanger met een bepaalde bijlage deze automatisch word verwerk via een *.bat file.
Ik wil dat als ik een nieuwe voorraadlijst krijg van mijn leverancier deze automatisch laten verwerken voor mijn webwinkel. Nu moet ik deze eerst met de hand opslaan en vervolgens een *.bat file de rest van het werk laten doen. Op zich geen probleem maar het zo handig zijn als dit ook automatisch kan worden verwerkt.
Ik wil dat als ik een nieuwe voorraadlijst krijg van mijn leverancier deze automatisch laten verwerken voor mijn webwinkel. Nu moet ik deze eerst met de hand opslaan en vervolgens een *.bat file de rest van het werk laten doen. Op zich geen probleem maar het zo handig zijn als dit ook automatisch kan worden verwerkt.
- Drees
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
verwerken mail
05 okt 2018 15:11
Als je Outlook gebruikt, zou dit mogelijk kunnen met VBA code.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
verwerken mail
15 okt 2018 10:39
Beste Astrid,
Het is gelukt hoor. Het is niet heel moeilijk maar je moet het net maar even weten.
Microsoft Outlook>
Extra >
Regels en waarschuwingen>
Nieuwe regel>
Beginnen met een lege regel >
Volgende >
Selecteer een of meerdere voorwaarden> ( tekst in onderwerp , met bijlage etc. )
volgende>
Selecteer een of meerder acties > (waaronder een "toepassing starten" voor het starten van een *.bat )
Het is gelukt hoor. Het is niet heel moeilijk maar je moet het net maar even weten.
Microsoft Outlook>
Extra >
Regels en waarschuwingen>
Nieuwe regel>
Beginnen met een lege regel >
Volgende >
Selecteer een of meerdere voorwaarden> ( tekst in onderwerp , met bijlage etc. )
volgende>
Selecteer een of meerder acties > (waaronder een "toepassing starten" voor het starten van een *.bat )
- Drees
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden