Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Community Builder

Community Builder

18 dec 2011 10:12
#1
[attachment:1]C:\fakepath\cb.gif[/attachment]
Hier een algemene vraag.
Ik plaats oplichters met alle info en aangeleverde foto's. Hierbij zijn er een aantal erotisch/naakt wat de toegang tot 18+ maakt. Aanmelden is dus met geboortedatum verplicht en ieder lid wordt door mij handmatig aan de ledenlijst toegevoegd.
De site draait op Joomla 1.5 en iedere oplichter heeft een eigen profiel. Ik maak dit als zijnde een artikel. Niet echt overzichtelijk en een lid heeft hier al een klacht over ingediend. Het mooiste is zoals het op een dating site gebeurd en ik zat te denken aan de Community Builder. Echter dit kan enkel als de CB voor het publiek toegankelijk is. Dus zit ik met een probleem. Ik zou een profiel foto kunnen plaatsen en mijn wens is om de overige foto's te blokkeren voor het publiek. Is dit mogelijk??
Een kennisje uit België heeft CB op de site geplaatst, ook Joomla 1.5. Alleen kan ze maar 1 foto plaatsen en zodra ze naar het community gedeelte gaat, komt er een algemeen bericht over CB in het beeld. Het is overigens de laatste versie van CB en gedownload op Joomlapolis.com. Volgens de bijlage in pdf kunnen wij niets vinden wat of waar er iets geactiveerd moet worden.
Mijn vraag is dus eigenlijk bestemd voor iemand die CB kent en of mijn wensen daarin mogelijk zijn.
Met vriendelijke groet.


Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • Marcello
  • Marcello's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 5

Community Builder

18 dec 2011 10:14
#2
Bijgeleverde foto is wat er getoond wordt om naar CB te gaan.
  • Marcello
  • Marcello's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 5
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.945 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie