Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

opgelost Knop opgelost

Knop opgelost

16 apr 2018 09:06
#1
Hallo,
Ik heb item 55125 willen sluiten met de groene knop "opgelost", maar dat lukte mij niet. Het scherm werd transparant grijs en opnieuw klikken bracht mij terug het normale scherm. Uit- en aanloggen bracht geen soelaas. Ik gebruik Chrome. Jullie kijken wel na ? Alvast dank.
  • Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 200

Knop opgelost

16 apr 2018 10:12
#2
Welke browser gebruik je? Wij hebben hier nog van niemand een melding van gehad namelijk.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37431

Knop opgelost

16 apr 2018 11:51
#3
Ik gebruik Google Chrome - Versie 65.0.3325.181
Ik heb niet getest met een andere browser...
  • Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 200

Knop opgelost

16 apr 2018 13:02
#4
Kan het zijn dat je een popup blocker hebt geïnstalleerd? Bij mij werkt het ook in Chrome goed.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37431

Knop opgelost

16 apr 2018 13:54
#5
Ook ik heb het even uitgeprobeerd maar ondervind ook geen problemen met welke browser dan ook.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13625

Knop opgelost

16 apr 2018 14:03
#6
Ik gebruik een Ad-Blocker, maar die staat uitgeschakeld op deze website.
  • Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 200

Knop opgelost

16 apr 2018 14:07
#7
Blijkbaar niet goed dan. ;)
Het ligt niet aan het forum.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13625

Knop opgelost

16 apr 2018 14:08
#8
En, ik heb daarvoor onderaan de groene knop rechts naast "Snel antwoord" en "Actie" gebruikt, die pas zichtbaar komt nadat een antwoord werd verstuurd.
Of moet ik dan op de groene link "sluiten" klikken die bij de rode knop "Doneer" staat ?
  • Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 200

Knop opgelost

16 apr 2018 14:11
#9
Niet goed gelezen, de popup-blocker stond aan.
Ik heb die afgezet en tracht nogmaals te sluiten.
  • Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 200

Knop opgelost

16 apr 2018 14:26
#10
Het lukt mij nog steeds niet met Chrome, maar wel met Firefox. Ik sluit dus dit topic met Firefox en ga verder op zoek naar de weerbarstige instelling in mijn Chrome...
Het ligt dus inderdaad niet aan het forum.
Dank voor de tijd.
  • Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 200

Knop opgelost

16 apr 2018 18:57
#11
Hoi Luk,

Mogelijk staat er iets in je cache. Je kan de tijdelijke data van je browser opschonen door crtl + shift + delete te drukken in je browser. Of de betreffende pagina’s waar je fouten ondervindt geforceerd opnieuw in te laden met ctrl + shift + r
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 1722
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.761 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie