Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

JoomlaDagen "Frankrijk"... dit jaar in Brussel (niet ver!) op vr 20 & zat 21 mei

JoomlaDagen "Frankrijk"... dit jaar in Brussel (niet ver!) op vr 20 & zat 21 mei

20 apr 2022 17:17 - 20 apr 2022 19:42
#1
Beste Joomlers !

De JoomlaDagen Frankrijk vinden dit jaar plaats op vrijdag 20 & zaterdag 21 mei. Niet in Parijs of in Marseille... maar wel in **Brussel** !

Na 2 jaar van pandemie zou ik het leuk vinden om zoveel Joomlers mogelijk te verzamelen. Mijn idee was bv dat ik een extra-zaal zou reserveren... voor de Nederlandstaligen (uit Vlaanderen & uit Nederland). Dat zou in ieder geval een mooie gelegenheid zijn om het evenement nog meer internationaal te maken en opnieuw te kunnen ontmoeten.

Wij gaan ook zeker een aantal sessies in het Engels voorzien, maar voor jullie NL-zaal zouden jullie bv zelf beslissen over een programma, formeel of informeel (een sort van un-conference indien jullie het wensen).

Wat denken jullie van het idee ?

2 praktische informaties ook:
  1. dit jaar #jd22fr is echt toegankelijk voor Nederlanders : Brussel is minder dan 1u30 van Breda, Eindhoven, Maastricht enz met de wagen bv
  2. de corona-maatregelen zijn achter de rug in België : geen Pass nodig, geen Covid Safe Ticket, geen Passenger Locator Form enz. En zelfs de mondmasker is enkel verplicht in openbaar vervoer

Meer informatie op www.joomladay.fr/en/

Edit Jelle: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 20 apr 2022 19:42 door Jelle.
  • Woluweb
  • Woluweb's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

JoomlaDagen "Frankrijk"... dit jaar in Brussel (niet ver!) op vr 20 & zat 21 mei

10 mei 2022 17:20 - 10 mei 2022 17:29
#2
Zie nu het gedetailleerde programma op www.joomladay.fr/le-programme-2022

22 sessies waaronder 8 in het Engels :)
Laatst bewerkt 10 mei 2022 17:29 door Woluweb.
  • Woluweb
  • Woluweb's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.265 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie