Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

De Joomla bibliotheek

De Joomla bibliotheek

02 jan 2012 16:37
#1
Goed idee, maar ik heb mijn twijfels... Niet dat ik iets tegen jouw of Joomla!NL heb, maar JoomlaCommunity heeft al een enorme database met documentatie.

Waarom zal je het wiel dan opnieuw uit moeten vinden? Ja het verschil is dat je op de documentatie pagina van JoomlaCommunity niet zelf kunt posten. Ik vind het altijd maar gevaarlijk als mensen zonder controle zaken kunnen publiceren, maar dat is een eigen keuze. Waarom niet de handen bundelen met Joomla!NL, JoomlaDownloads, en JoomlaCommunity? Om samen te werken aan een nog grotere en bredere documentatie database. Of ligt dat (te) gevoelig?

Verder weinig kritiek over je website Niels! Ziet er strak maar doeltreffend uit zonder poespas. Enkel vraag ik me af waarom je hebt gekozen voor een eigen gastenboek. Waren de bestaande Joomla! gastenboeken niet naar je smaak?
  • KupCom
  • KupCom's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 15

De Joomla bibliotheek

02 jan 2012 16:45
#2
Ik heb al een mailtje gestuurd naar www.joomlacommunity.eu om mijn documentaties aan te bieden.

Het vrij schrijven heb ik redelijk onder controle door met JCE editor te werken. Ook hebben de mensen die kunnen schrijven maar beperkte rechten.

Het gastenboek vond ik leuk om te maken, ik kan op deze manier precies maken wat ik wil.

Bedankt voor je Tips!

n9iels
Kijk op www.joomladocumenten.nl voor handleidingen en documentaties over Joomla!
  • n9iels
  • n9iels's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 398

De Joomla bibliotheek

02 jan 2012 16:50
#3

n9iels schreef : Ik heb al een mailtje gestuurd naar www.joomlacommunity.eu om mijn documentaties aan te bieden.

Ons ook en in mijn antwoord volgens mij aangegeven dat wij ze graag op onze website willen plaatsen. Daarop van jou verder geen reactie meer gehad.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1800

De Joomla bibliotheek

02 jan 2012 17:07
#4

KupCom schreef : Waarom niet de handen bundelen met Joomla!NL, JoomlaDownloads, en JoomlaCommunity? Om samen te werken aan een nog grotere en bredere documentatie database. Of ligt dat (te) gevoelig?


Rick,

Dat onderwerp is hier al aan de orde geweest en het JoomlaNL team heeft daar een duidelijk statement in gemaakt. JoomlaNL en JoomlaDownloads werken ook samen en meerdere samenwerkingen zijn nooit uit te sluiten, echter het volledig opgaan van alles en iedereen in JC ben ik geen voorstander van om een heleboel uiteenlopende redenen.

Gerard
Honderden gratis Nederlandse vertaalde Joomla extensies en templates op www.joomladownloads.nl

De Joomla bibliotheek

02 jan 2012 17:17
#5

Joomladownloads.nl schreef :

KupCom schreef : Waarom niet de handen bundelen met Joomla!NL, JoomlaDownloads, en JoomlaCommunity? Om samen te werken aan een nog grotere en bredere documentatie database. Of ligt dat (te) gevoelig?


Rick,

Dat onderwerp is hier al aan de orde geweest en het JoomlaNL team heeft daar een duidelijk statement in gemaakt. JoomlaNL en JoomlaDownloads werken ook samen en meerdere samenwerkingen zijn nooit uit te sluiten, echter het volledig opgaan van alles en iedereen in JC ben ik geen voorstander van om een heleboel uiteenlopende redenen.

Gerard


Volgens mij niet zo positief dat je mijn naam nog weet, maar geeft niets.
Dat statement heb ik gelezen maar ik dacht dat dit puur op het forum gericht was en dus niet het aanbieden van documentatie en/of downloads. Samenwerken hoeft niet gelijk te betekenen dat je bij elkaar "intrekt". En dan nog te beteken dat alles zijn voor en tegens heeft...
  • KupCom
  • KupCom's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 15

De Joomla bibliotheek

02 jan 2012 17:20
#6
We gaan offtopic!
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1800

De Joomla bibliotheek

02 jan 2012 17:23
#7

n9iels schreef : Ik heb al een mailtje gestuurd naar www.joomlacommunity.eu om mijn documentaties aan te bieden.

Het vrij schrijven heb ik redelijk onder controle door met JCE editor te werken. Ook hebben de mensen die kunnen schrijven maar beperkte rechten.

Het gastenboek vond ik leuk om te maken, ik kan op deze manier precies maken wat ik wil.

Bedankt voor je Tips!

n9iels


Misschien is het dan een idee om de broncode van een bestaand gastenboek component uit te pluizen. Met wat hulp op dit forum of elders kun je met aanpassingen je eigen draai eraan geven. Dan hoef je ook niet te werken met externe links.

Wat misschien ook mogelijk is om alle poespas uit het gastenboek te halen, en dan te tonen als wrapper (iFrame). Dan heb je het lay-out en menu er automatisch omheen.
  • KupCom
  • KupCom's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 15

De Joomla bibliotheek

02 jan 2012 17:24
#8
Omdat de discussie op zich wel interessant is en ik niets wil verwijderen bij deze een nieuw topic aangemaakt.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1800

De Joomla bibliotheek

02 jan 2012 17:28
#9

www.joomla.ophetweb.nl

02 jan 2012 18:00
#10
Nog even een reactie op deze discussie:
forum.joomlanl.nl/forum/35-smalltalk/603...mla-bibliotheek.html

Mijn doel is om de kennis te delen met iedereen die er interesse voor heeft om zo
Ik zou mijn documentaties graag delen met JoomlaNL en JC.
Ik ga me verder ook niet bemoeien met dingen tussen JoomlaNL, JC en Joomladownloads.
Zoals als zei: Mijn doel is kennis te delen.
Volgens mij is dit ook het uiteindelijke doel van iedereen

n9iels

@George V.: Ik zal snel van me laten horen!
Kijk op www.joomladocumenten.nl voor handleidingen en documentaties over Joomla!
  • n9iels
  • n9iels's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 398
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.850 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie