Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Scamhunter

Scamhunter

13 dec 2011 17:19
#1
Hallo. Op de eerste plaats felicitaties aan het team dat dan toch weer deze stap maakt.
Ik ben ooit 1 keer opgelicht door een persoon in de dating wereld. En na deze onprettige ervaring ben ik via een kennis bij Joomla terecht gekomen. Later heb ik een site kunnen openen met hulp van Wilco. Ik publiceer alles op mijn site over oplichters in de dating wereld. In mijn geval ging het om €350, ik heb slachtoffers die veel meer kwijt zijn en dat gaat tot ruim 100.000. Voor mijn eigen privacy noem ik me Mister White op de site en geef wekelijks veel adviezen aan leden. Ik heb ook al vele jaren advies gegeven op het Rusland forum. De afgelopen 2 jaar heb ik gemiddeld 30 uur per week tijd gestoken in het antwoorden en uitzoeken van mogelijke oplichters.
Ik wil nu mijn site upgraden, uitbreiden en alles beter en overzichtelijk te maken. Helaas loop ik tegen sommige en ogenschijnlijk makkelijk op te lossen problemen aan, waarin ik op het oude forum of site weken naar aan het zoeken ben. En soms zakt dan de moed in mijn schoenen.
Maar ik blijf vechten voor de gedupeerden die me vragen stellen en plaats alle informatie voor anderen die twijfels hebben in hun internet relatie.
Ik zal deze site blijven bezoeken, hopen dat ik meer leer en bij deze wil ik dit team een toezegging doen. Van alle donaties die ik mag ontvangen, gaat 25% naar jullie toe. Ik zeur niet en vindt dat toch een deel aan jullie toebehoort in alle hulp die ik op deze site mag zien.
Groetjes en bedankt voor het lezen.
Marcello
  • Marcello
  • Marcello's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 5

Scamhunter

13 dec 2011 18:44
#2
Hoi Marcello,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Ik wil nu mijn site upgraden, uitbreiden en alles beter en overzichtelijk te maken. Helaas loop ik tegen sommige en ogenschijnlijk makkelijk op te lossen problemen aan, waarin ik op het oude forum of site weken naar aan het zoeken ben. En soms zakt dan de moed in mijn schoenen.


Niet opgeven, hoor. Je mag hier altijd je vragen stellen. En dan graag meteen opgeven (liefst een URL), de versie van Joomla en het moeilijkst: je probleem omschrijven.
Hoe exacter omschreven, hoe makkelijker de oplossing te geven is.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.803 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie