Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Aangenaam kennis te maken

Aangenaam kennis te maken

28 jul 2012 16:35
#1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Richard of Ries, 45 jaar en woon in de omgeving van Rotterdam.

Zo af en toe is mijn hobby het maken van websites, meestal statisch en niet in Joomla. Nadat ik enkele sites met Joomla heb beheerd, ga ik nu de stoute schoenen aantrekken en een geheel nieuwe site met Joomla maken.

Een andere hobby van mij is petanque (ofwel jeu de boule) en ik speel veel toernooien. Nu ontbreekt het aan een site waar alle toernooien in Nederland op staan en deze op diverse manieren kan zoeken/filteren, dus... ga ik zelf proberen om zoiets te maken.

Op het moment ben ik nog veel aan het uitzoeken. Ik denk dat ik mijn site met een uitgebreide gebruikers extentie en met de eventlist extensie ga maken. Het bij het uitzoeken van de toernooien niet alleen om de datum of locatie, maar ook om bijvoorbeeld het spelsysteem, prijzengeld, aantal partijen enz. Dus ik heb een eventkalender nodig met veel (zoek)mogelijkheden. Maar misschien is het beter om een ander database-achtige extensie te gebruiken.

Mochten jullie tips hebben. Heel graag! En uiteraard zal ik anderen helpen als ik kan.
Discussie gesloten.
  • R135N
  • R135N's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 12

Aangenaam kennis te maken

28 jul 2012 17:30
#2
Welkom op het Joomla!NL forum!!

Erg goed wat je doet, want van dingen uitproberen met Joomla leer je meer dan een boek lezen over Joomla.
Succes met je website, en als je hem af hebt is het natuurlijk leuk om hem te tonen aan ons via het "Je eigen Joomla! website hier publiceren!" forum gedeelte. Dat vind je hier:
forum.joomlanl.nl/forum/40-je-eigen-joom...site-hier-publiceren

n9iels
Kijk op www.joomladocumenten.nl voor handleidingen en documentaties over Joomla!
Discussie gesloten.
  • n9iels
  • n9iels's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 398

Aangenaam kennis te maken

28 jul 2012 18:50
#3
Hallo,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

En natuurlijk veel plezier toegewenst met joomla en ons forum.
Als je vragen hebt zoek dan even het juiste forum onderdeel en plaats daar je vragen ( één vraag per topic )
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.724 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie