Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Ik had me volgens mij nog niet voorgesteld..

Ik had me volgens mij nog niet voorgesteld..

24 dec 2012 17:35
#1
Al weer even terug heb ik me lid gemaakt van dit forum, maar volgens mij nog nooit echt voorgesteld. Dus toch maar eens doen ;-)
Mijn naam is Leon van der Zanden (ja, verre familie van die grapjas), en ik maak intussen al sinds 2006 gebruik van Joomla. Ooit begonnen daarmee bij mijn vorige werkgever: die wilde snel een mooi ogende site voor een afdeling die nieuw opgezet was, en dat is toen in Joomla gedaan. Template destijds laten maken door extern bureautje en het CMS met de nodige modules ingericht.
Intussen voor mijn partner ook al weer een flinke tijd een site in de lucht onder Joomla: pictomaat.nl (loopt goed; ik regel voor haar alles op organisatie, administratie, fiscaal en ict gebied in de uurtjes die ik over heb naast mijn huidige baan). Die ben ik momenteel om aan het zetten naar 2.x inclusief ook de Virtuemart die er in zit. Verder doe ik voor verschillende organisaties vrijwilligerswerk waarbij ik de site onderhoud (oa in Joomla); Denboschzingt.nl en kankerentalent.nl. Bij mijn huidige werkgever ben ik als 'informatiecoördinator' werkzaam; gaat dan vooral over business architectuur en informatie architectuur en de daarvoor noodzakelijke analyses/onderzoeken/adviezen die ik verricht. Vanuit mij huidige baan ook zeer veel interesse in het MS platform Sharepoint 2010/2013, maar daar zal in deze community niet zoveel oor naar zijn :woohoo:
Discussie gesloten.

Ik had me volgens mij nog niet voorgesteld..

24 dec 2012 19:34
#2
Leon,
Hartelijk dank voor je informatie.
Namens het team wens ik je nog veel plezier hier op het forum.
Uiteraard hoop ik dat jij met jouw kennis ook andere forumgebruikers blijft helpen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179

Ik had me volgens mij nog niet voorgesteld..

24 dec 2012 19:36
#3
Hallo Leon,

We hebben je al een welkom gegeven op ons forum.
Leuk dat je alsnog je even voorstelt!
Hopend dat je veel plezier beleeft aan ons forum. :)
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.907 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie