Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Voorstellig

Voorstellig

05 jan 2016 12:30
#1
Beste Joomla gebruikers,

Wens jullie allemaal een gelukkig 2016 toe.
Ben Paul en woonachtig te Kermt (België). Sinds een jaartje op vervroegd pensioen. Heb De laatste 14 jaar gewerkt als IT helpdesk support in een toeleveranciers bedrijf voor Ford in Genk.
Mijn hobby's zijn fotografie, fotoschoppen en met de motor toeren. Daarom zou ik mijn hobby's willen op een website zetten maar daarvoor wil ik zelf een website bouwen. Heb een vraagje omtrent Joomla, heb een cursus Drupal deel 1 gevolgd maar vind dit niet zo gebruiksvriendelijk daarom ga ik overstappen naar Jooomla die ik ondertussen al eens geïnstalleerd heb en er zeer mooi uitziet wat interface betreft.
Daarom deze vraag, hoe zit het in Joomla met de extentie's (drupal modules) zijn de meeste gratis of moet je er telkens voor betalen. Voor mij is het belangrijk om foto's te kunnen laten zien in een BV slideshow. Zijn er voorbeelden van gemaakte website's te bekijken.

Mvg

Paul
  • Pitje1958
  • Pitje1958's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

Voorstellig

05 jan 2016 12:37
#2
Hallo Paul,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum en natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuw jaar!

Stel je vraag s.v.p. even in het juiste forumonderdeel . Zo houden we het forum overzichtelijk.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37101

Voorstellig

05 jan 2016 12:39 - 05 jan 2016 12:40
#3
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Fijn dat je nu ook kiest voor joomla.
Op dit forum kun je met behulp van de zoekfunctie vele zaken terugvinden.
Op de JED kun je vele extensies (componenten, modules, plugins) terugvinden die je site kunnen verfraaien, optimaliseren etc. Al naar gelang je wensen. Ook sliders, fotoalbums etc kun je daar terugvinden.
Voorbeeldsites? kijk eens op dit forum onder het onderdeel je eigen site publiceren

Mocht je verder specifieke vragen hebben stel ze dan gerust in het goede forumonderdeel.
Lees ook even onze forumregels door!
Veel succes en plezier met joomla en op dit forum.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 05 jan 2016 12:40 door Romke.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.915 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie