Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Ik stel me even voor aan iedereen

Ik stel me even voor aan iedereen

24 aug 2018 12:13 - 24 aug 2018 13:25
#1
Hallo forum-medegebruikers,

Ik wil alle eerst alle teamleden en oudere teamleden vriendelijk bedanken. Voor het mooie werk wat jullie op hebben gebouwd.
En dat dit nog lang en genoeg mag blijven bestaan. En ik ben erg blij dat er een nederlandse forum is waar iedereen zijn vragen op kwijt kan.

Ik ben Manuel 37 jaar oud. Overdag's werk ik op een melkveebedrijf. Ik heb 1 mooie hobby wat ik al 10 jaar doe.
Misschien kennen veel mensen het spel farming simulator. Mag je het niet kennen kom dan binnenkort eens langs op mijn website om het zelf mee te maken.
Het spel is wereldwijd en voor jong en oud. Ik zelf heb al 10 jaar ervaring en kan er veel over vertellen. Zelf ben ik altijd admin / beheerder van mijn site.
En ondersteun ik mijn team met volle respect en waardering wat ze voor de site doen. Ik kan je ook in dingen leren.

Ja, Joomla is voor mij compleet nieuw en ik zal hier zeker mijn vragen stellen. Ik hoop dat ik door verschillende mensen hier advies kan krijgen, hoe ik iets moet doen.
Ik ben een persoon die geen verstand heeft van technische html, php, css, jss, etc etc.
Ik heb wel wat wensen wat ik graag op me site wil hebben.

[strike]Zijn er mensen die aan mij vragen hebben stuur gerust even een PM. Dan zal ik deze netjes beantwoorden.[/strike]
Edit Astrid: Het versturen van ongevraagde PM's is op dit forum niet toegestaan.

Groeten,
Manuel
Laatst bewerkt 24 aug 2018 13:25 door Astrid.
  • Manuel
  • Manuel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Ik stel me even voor aan iedereen

24 aug 2018 13:27 - 24 aug 2018 13:30
#2
Hallo Manuel,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum. Fijn dat je de moeite neemt om je even voor te stellen.

Zoals je waarschijnlijk al gezien hebt, worden de meeste vragen hier redelijk snel beantwoord. Dus vraag gerust alles wat je wilt weten.
Ik heb je bericht even een beetje aangepast, omdat wij graag willen dat alle vragen via het forum gesteld worden en niet via PM. Als je bedoelt dat mensen je vragen kunnen stellen over farming simulator, geef dan even het adres van je site. Je hebt daar vast ook wel een contactmogelijkheid.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 24 aug 2018 13:30 door Astrid.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

Ik stel me even voor aan iedereen

24 aug 2018 14:15
#3
Hallo Astrid,

Bedankt voor je reactie terug.
Ik bedoel inderdaad als iemand iets wil weten over het spel dat ze mij persoonlijk hier een bericht over mogen sturen.
Ik heb op het moment een url maar de site is nu nog gesloten wegens werkzaamheden. De mensen hebben er nu nog niks aan om een kijkje te komen nemen.

Is hier op dit forum een topic over waar gebruikers een site link mogen plaatsen. Bij ons is het namelijk zo dat we liever niet hebben dat iedereen zomaar een media of site link plaatsen wij hebben hier een topic voor gemaakt. Waar iedereen zijn facebook, youtube en site link met andere mogen delen. Dan blijft het voor iedereen duidelijk en leesbaar.
  • Manuel
  • Manuel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Ik stel me even voor aan iedereen

24 aug 2018 14:27
#4
Dat kan je allemaal via je eigen profiel delen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

Ik stel me even voor aan iedereen

24 aug 2018 14:32
#5
Bedankt voor je reactie terug.
  • Manuel
  • Manuel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.247 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie