Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Nieuw hier

Nieuw hier

09 nov 2018 11:24
#1
Hoi,

Ik ben Bianca en bouw al jaren met veel plezier websites met Joomla!
Dit is ooit begonnen als noodzaak omdat ik zelf een website wilde hebben, maar is echt uitgegroeid tot een hele mooie hobby waar ik veel uurtjes aan besteed.
Daarnaast bouw ik soms websites voor klanten van het webhosting bedrijfje van mijn man. Waarbij wij als doel hebben om betaalbare websites te leveren aan startende ondernemingen.

Omdat ik zelf ook vaak heb gezocht naar oplossingen voor problemen, en hierbij altijd dit soort fora zeer waardeer, heb ik vandaag besloten mijzelf aan te melden als nieuw lid. Ik hoop dat ik hiermee andere leden kan helpen door de ervaringen die ik inmiddels heb gekregen te delen. En misschien soms ook wat hulp te mogen ontvangen wanneer nodig.

Ik kijk erg uit naar de nieuwe Joomla 4, en ben zelf al lekker aan het stoeien met de Alpha versies om alle nieuwe functies te leren kennen.

Groet,
Bianca
Gemarkeerd als webneus door: Jelle
  • Bianca
  • Bianca's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Nieuw hier

09 nov 2018 11:38
#2
Hallo Bianca,

Namens het Joomla!NL team heet ik je hartelijk welkom op dit forum.

Fijn dat je ons hebt gevonden en je hebt aangemeld. Dit forum is voor en door gebruikers. Mooi dat je eventueel ook andere joomla hobbyisten :) wilt helpen. Iedere expertise is altijd welkom!
En schroom inderdaad niet om je vragen hier te stellen.
Veel plezier op dit forum en houd onze forumregels indachtig.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.169 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie