Goedenavond allemaal,
Omdat ik wel nieuwsgierig ben naar Joomla 4 ben ik gaan experimenteren met deze geïnstalleerd te krijgen. Eerst gewoon over de Joomla 3 heen maar dat werkte niet, hierna alles echt gecontroleerd en na goedkeuring weer geprobeerd maar werkte weer niet.
Omdat ik ben begonnen met Joomla 2.5 en daarvan waarschijnlijk ook nog resten in mijn Joomla 3 zitten een verse Joomla 3 geïnstalleerd, de tabellen menu, content en modules in de nieuwe database geplaatst, extensies geïnstalleerd en Joomla 4 erover heen geïnstalleerd. Maar ook dit liep vast. Uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen zonder geïnstalleerde modules.
Als ik, in Joomla 4, een module plaatste dan moest ik deze inchecken voor dat ik verder kon gaan maar uiteindelijk zaten alle modules er in en werkte de website goed, dacht ik
Omdat er de nodige verhaaltjes staan gebruikte ik ook de "Lees meer ..." functie van JCE maar blijkbaar werkt dat niet in Joomla 4. Ten eerste blijft deze op Read more .. staan en ten tweede is de begintekst weg als je op de "Read more .." knop klikt. Heeft geen nut om hem op te slaan zonder de lees meer functie en daarna weer in te voegen want dat werkt niet en ieder artikel moet ik bij iedere keer opslaan weer inchecken.
Kan het wel in de database aanpassen en dat werkt wel maar is er een snellere manier misschien.
De website is hier te vinden