Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Backend van nieuwe Joomla 4 installatie reageert soms niet
Backend van nieuwe Joomla 4 installatie reageert soms niet
28 jan 2022 21:23
Ik heb een nieuwe Joomla4 site vanaf mijn Xamp naar mijn ISP gebracht met kickstart. URL:
www.zorgboerderijwillemshoeve.nl
.
De backend reageert heel vreemd:
- menu entry "menu" weerkte eerst niet, later wel.
-save buttons werken niet als ik iets aanpas
-in de Global Configuration, zijn alle formulieren achter de opties (zoals bv. Articles, banners, cache....) verdwenen
-er zijn 2 extensies die een update hebben. Maar als ik op de update knop druk gebeurt er niets. Ook geen foutmelding
-in System dashboard/Global Checkins, zijn er 4 databse tabellen die ik moet inchecken. Maar als ik dat probeer gebeurt er niets.
Wie heeft enig idee?
Als ik wat Google zie ik vaker probleemmeldingen over deels bevreizen van de backend.
De backend reageert heel vreemd:
- menu entry "menu" weerkte eerst niet, later wel.
-save buttons werken niet als ik iets aanpas
-in de Global Configuration, zijn alle formulieren achter de opties (zoals bv. Articles, banners, cache....) verdwenen
-er zijn 2 extensies die een update hebben. Maar als ik op de update knop druk gebeurt er niets. Ook geen foutmelding
-in System dashboard/Global Checkins, zijn er 4 databse tabellen die ik moet inchecken. Maar als ik dat probeer gebeurt er niets.
Wie heeft enig idee?
Als ik wat Google zie ik vaker probleemmeldingen over deels bevreizen van de backend.
- Hubert
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
29 jan 2022 09:51
Als het lokaal wel werkt, dan zou het een probleem kunnen zijn met de serverconfiguratie, maar ik zou zo ook niet weten wat. Heb je dat probleem in alle browsers?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 jan 2022 09:59
Dat is een hele goede. Het probleem lijkt alleen in Firefox te zitten, niet in Chrome.
Wat zou er fout zijn met de server? Want met de Joomla3 versie had ik bij mijn ISP geen probleem met Firefox. En de Joomla 4 site had ook geen probleem met Firefox op Xampp.
Wat zou er fout zijn met de server? Want met de Joomla3 versie had ik bij mijn ISP geen probleem met Firefox. En de Joomla 4 site had ook geen probleem met Firefox op Xampp.
- Hubert
29 jan 2022 10:08
Enige dat ik dan kan bedenken is browser cache. Ik werk altijd met Firefox en met geen enkele site problemen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 jan 2022 10:08
Om eht nog vreemder te maken:
Nadat ik Chrome had geprobeerd ben ik weer terug gegaan naar Firefox. Na een paar dingen daar geporbeerd te hebben, is het hele probleem plots verdwenen en werkt de hele backend weer.
Zou het weelicht een caching ding in Firefox kunnen zjn geweest?
Nadat ik Chrome had geprobeerd ben ik weer terug gegaan naar Firefox. Na een paar dingen daar geporbeerd te hebben, is het hele probleem plots verdwenen en werkt de hele backend weer.
Zou het weelicht een caching ding in Firefox kunnen zjn geweest?
- Hubert
Tijd voor maken pagina: 0.634 seconden